היא ננטשה בבית החולים כאשר נולדה ללא רגליים. אבל אתם תהיו בהלם כשתראו מה היא עושה היום!

האישה שאתם עומדים להכיר נולדה בלי רגליים, וההורים הביולוגיים שלה פשוט נטשו אותה בבית החולים בגלל זה.

אבל יום אחד, היא אומצה על ידי זוג מדהים שהחדיר בה את הביטחון והכוח שהיא הייתה צריכה כדי להגשים את חלום שלה. והחלום שלה היה להפוך לספורטאית ומתעמלת.

בזמן שרבים פקפקו בה, הילדה המדהימה הזאת עלתה על כל הציפיות…אבל זאת רק התחלת הסיפור שלה. השאר, כפי שתראו, הוא מדהים הרבה יותר. אבל לא נגלה לכם. תאמינו לי, אתם עומדים להיות בשוק מאיך שזה הסתיים.

מיס עולם לשעבר זרקה את כוכב הפוטבול הזה מכיוון שסירב לעשות איתה סקס

מיס יוניברס לשעבר, אוליביה קולפו, הדליקה לאחרונה את האינטרנט עם תמונות האינסטגרם הלוהטות שלה, ועכשיו היא שוב בכותרות. מסתבר שקולפו זרקה את החבר שלה, קוורטרבק ב NFL, בגלל סגנון החיים המתנזר שלו.

ידוע יותר בשל האמונה הנוצרית שלו מאשר היכולת שלו על המגרש, טים טיבו, הוא עכשיו שחקן חופשי ביותר דרכים ממה שרצה, אחרי שסירב לעשות סקס לפני החתונה עם קולפו היפיפיה.

השניים החלו לצאת באוקטובר, אבל כאשר קולפו הבינה עד כמה טיבו רציני בקשר להתנזרות שלו לפני החתונה, היא סיימה את הקשר. כך מדווח NYMag

kl1



אני לא יודע מי צודק, אבל כנראה שזה מה שאלוהים רוצה.

מקור אנונימי הסביר ל The New York Daily News:

"הוא ממש אהב אותה, הוא שלח לה מכתבי אהבה, הודעות חמודות וממש הביע את אהבתו כלפיה. היא הייתה צריכה להיפרד ממנו מכיוון שהיא כבר לא יכלה יותר. הוא עדיין רוצה להיות איתה, אבל היא לא יכולה להתמודד עם עניין הסקס. הוא כנראה ממש עקשן בנושא".

מבקרים של קולפו טוענים שזאת לא הפעם  הראשונה שהיא מנסה לגרום למישהו לבגוד בשבועה שלו. היא שכנעה את כוכב פופ ניק ג'ונאס לעשות את המעשה המלוכלך כאשר הם יצאו, כשניק הכריז שלחכות עד אחרי החתונה 'זה כבר לא משהו שאני עושה'.

tib

אז האם לקולפו יש משימה לגרום לגברים שנשבעו שלא יעשו סקס לפני החתונה להפר את שבועתם? לא ברור. מה שבטוח שטים טיבו מרגיש טוב עם הפרידה, כך לפחות נראה לפי הציוץ למעלה.

זוכת 'מיס אינק' אוסטרליה החלה את אובססיית הקעקועים שלה כדי לכסות את הצלקות שעל גופה

נשים עם קעקועים זה דבר נפלא, לא רק שזה סקסי בטירוף, אבל יש קעקועים שנשים יכולות לעשות שעל גברים יראו פשוט לא טוב. מצטערים חבר'ה.

אז דמיינו לעצמכם את האושר שלנו כששמענו על בריטני אלסופ בת ה 22 שהוכתרה לאחרונה כ'מיס אינק' אוסטרליה 2015. לא רק אישה יפיפיה עם קעקועים מדהימים, הסיפור של בריטני הוא הרבה יותר מאשר לדפוק פוזות עם ביקיני.

למרות הפחד שלה ממחטים, בריטני אלסופ הייתה בת 16 כאשר עשתה את הקעקוע הראשון שלה. מתחננת לאמא שלה שתיתן לה לעשות קעקוע, בריטני החלה את סיפור האהבה עם קעקוע של צלב קטן ו-ורד על פרק כף היד. אבל היא הייתה מעוניינת לא רק באומנות. התשוקה שלה לקעקועים החלה כדרך שלה להתמודד עם בריונות קשה ממנה סבלה.

br1


"היו צוחקים עלי ומטרידים אותי כשהייתי צעירה מכיוון שהייתי אלרגית לעקיצות יתוש", היא אמרה ל DMA.

"היו לי צלקות על הרגליים שנראו כמו צלקות של אבעבועות רוח".

"תמיד אמרתי שיום אחד אעשה קעקועים ואסתיר את הצלקות".

כמו רוב תחרויות מלכת היופי ברחבי העולם, הדרך של בריטני לתואר כללה לבוש בגדי יום, בגדי ים, בגדים פורמליים, ולהראות כישרון כלשהו, בנוסף לאמנות הגוף המרהיבה שלה. ולמרות שהקעקועים של בריטני עזרו לה להימנע מבריונות, הזכייה שלה בתחרות דווקא גררה בריונות נוספת ברשת מאנשים שהעבירו ביקורת על סגנון החיים שלה.

br2

"זה היה קשה כאשר קראתי לראשונה את התגובות, הייתי בהלם שאנשים ביקרו אותי כך", היא אמרה.

"הם שאלו איך זה יראה כשאהיה מבוגרת יותר, אבל אף אחד לא יראה טוב בגיל מבוגר כפי שהוא נראה בגיל 20".

אבל למרבה המזל, תואר מיס אינק אוסטרליה יתן לבריטני הזדמנות להעניק בחזרה. היא תעזור למתחרות של התחרות הקרובה ותהיה שופטת במיס אינק 2016.

br3

זה יפה לראות שהיא לא נותנת לשונאים להשפיע עליה, והיא מתכננת להמשיך לעשות עוד קעקועים, למרות שהיא מודה שלא נשאר יותר מדי מקום.

"אני רוצה לכסות הכל, מלבד כפות הידיים, הצוואר והפנים", היא אמרה.

זה יפה לראות מישהי כמו בריטני משתמשת בחוויות השליליות שלה והופכת אותן למשהו חיובי. ולמרות שקעקועים הם לא בשביל כל אחד, הרבה אנשים יכולים ללמוד דבר או שניים מהאוסטרלית היפיפה.

צפו באדם גיבור מטפל ומחייה דבורת באמבלבי ענקית ומפחידה

הבחור הזה פשוט גיבור, במקום לצרוח כמו מה שרוב האנשים היו עושים כאשר הם היו נתקלים בדבורת באמבלבי ענקית, הוא טיפל ביצור המזמזם בחזרה לחיים.

כולנו צריכים לעשות את מה שהוא עשה, מכיוון שהמין האנושי תלוי בדבורים. בלעדיהם, לא יהיה מי שיאביק את הצמחים, ובלי צמחים לבני האדם ולבעלי חיים אחרים לא יהיה מה לאכול.

אז פעם הבאה שאתם רואים דבורה במצוקה, אל תהרגו אותה – תצילו אותה!

19 אנשים שלא יצטרפו אלינו ב 2016

2016 כמעט כאן.

ולמרות ש 2015 העניקה לנו הרבה – כמו תחזיות כושלות של בחזרה לעתיד והאיום התמידי של טרוריסטים – השנה החדשה כמעט כאן וזה יופי של זמן להמציא עצמנו מחדש.

אך עם 2016 שנמצאת ממש מעבר לפינה, אנחנו חייבים לעצור ולהיזכר באלו שלא יראו את השנה החדשה לצידנו.

לפעמים, בחירות טבעיות מתבצעות, והתוצאות הן טיפשיות והרסניות במיוחד. להם, לא לנו.

תחשבו על זה כעל משחקי הרעב בחיים אמיתיים – רק שלאנשים הללו מעולם לא היה סיכוי.





po3 po4

po6 po8 po10

po11 po13

po18








אנשים בארצות הברית מתחרפנים אחרי שלושה דיווחים של אנשים שראו את 'איש העז' המיתולוגי

יתכן ומעולם לא קראתם על 'איש העז', אבל זאת אגדה אורבנית שבהחלט מגיעה לה סרט אימה.

היצור בן הכלאיים עשה את הופעתו הראשונה בתרבות הפופולרית בשנת 1957 כאשר נצפה במדינת מרילנד שבארצות הברית. ולאחרונה התקבלו דיווחים על 'איש העז' בשלוש מדינות שונות בארצות הברית – קנטקי, טקסס ו-וויסקונסין.

כמו מראות של אגדות אורבניות רבות, כמו ביג פוט או המפלצת מלוך נס, גם כאן הצילומים מעורפלים וקשה לאשר את האותנטיות שלהם. אבל כנראה שזה חלק מהכיף.





אתר Cult of Weird מתאר את מה שראו בקנטקי, שם 'איש העז' ידוע בתור 'The Pope Lick Monster' (מפלצת ליקוק האפיפיור).

"יצור ענק ופרוותי בעל מאפיינים אנושיים, רגלי עז, עור אלבסטר, עיניים רחבות, וקרניים שיוצאות מהראש".

יתכן ומעולם לא נדע מי או מה הוא 'איש העז', אבל אנחנו יודעים מי זה לא – האיש הזה שהתחפש לעז בהרי יוטה.

הם מצאו את מתחזה ל'איש העז' בהרי יוטה ב 2012, והסיפור שלה הפך מפורסם ברחבי כל ארצות הברית.

אז מה דעתכם? האם אתם מאמינים באגדיות אורבניות? האם יכול להיות איש עז מסתובב לו חופשי ברחבי ארצות הברית?

כשהוא משתמש רק בנייר, דבק וגומייה, הבחור הזה בונה את הדבר הכי מגניב בעולם!

זוכרים כשהייתם ילדים אתם וחברים שלכם עשיתם תחרות בי בונה את מטוס הנייר הכי טוב? או שאולי הייתם יותר מוכשרים מזה והיממתם את חבריכם לכיתה עם קיפולי נייר מרשימים במיוחד.

ובכן, הבחור הזה מכניס אתכם לכיס הקטן.

משתמש רק בנייר, גומייה ודבק, הוא הצליח לבנות אקדח(!!) שיורה כדורי נייר קטנים.

ברצינות, אם הייתם שולפים את זה בחצר, סביר להניח שהייתם הופכים למלך הכיתה באותה השנייה.

ואז היו מעיפים אתכם הביתה…

אשליה אופטית או תאונת הדרכים הכי ביזארית אי פעם? האינטרנט נשאר בהלם

מפעם לפעם אנחנו חווים משהו שאנחנו לא יכולים להסביר. בשפה המדעית קוראים לזה 'חוויה נפשית חריגה', בשפת הפולקלור קוראים לזה 'על-טבעי', אבל מה קוראה כשזה קורה במציאות ומתועד על ידי מצלמות האבטחה?

בסרטון הזה שמגיע מסין אפשר לראות תאונת דרכים מוזרה מאוד ובה שלוש מכוניות 'קופצות' באוויר לפני ששתיים מהן מתנגשות. זה נראה כמו פעלול מהוליווד, אבל זה היה רק רחוב עמוס ביום רגיל.

צפו בעצמכם ונסו לפענח מה קרה כאן.

אז מה לדעתכם קרה כאן? כתבו לנו בתגובות למטה.

יש עשרות אלפי חרקים קטנטנים שחיים במזרן שלנו ואוכלים לנו את העור המת

טוב, חברים וחברות, אם תכננתם לאכול ארוחת צהריים אחרי קריאת הכתבה, אנחנו ממליצים שתאכלו לפני שתקראו. תוכן הכתבה עלול לגרום לכם להרגיש בחילה קלה (או קשה).

אני אוהב לישון, מי לא אוהב? ברצינות, אני יכול להירדם בכל מקום, בכל זמן. ובכן, אני אומר 'בכל מקום', אבל אחרי שראיתי מה מתחבא לנו במיטות יתכן ואני אפתח מקרה קיצוני של אינסומניה.

ml1

השמועה מספרת שכל המזרן שלנו מוצף בכמויות אדירות של חרקים. החרקים, ששמם הוא קרדית אבק הבית הם בגודל של 0.2-0.3 מילימטר והם בקושי נראים לעין בלתי מזוינת. מעבדה במכללת אוהיו סטייט החוקרת קרציות וחרקים קטנים ומשונים סיפקו סרטון שמראה איך החרקים הקטנים נראים מתחת למיקרוסקופ. הם אולי נראים כמו חתיכות שעועית חמודות, אבל הם למעשה חרקי קרדית אבק הבית. איכס!





המחשבה של אלפי חרקים קטנים שחיים לנו במיטה ואוכלים לנו את העור המת ואת השיער היא מספיקה בשביל לגרום בחילה אצל כל אדם בר דעת. זה פשוט דוחה.

לפי אתר  Environment, Health and Safety Online מזרן רגיל מכיל עשרות אלפי חרקי קרדית האבק. הם משגשגים בתנאים לחים, אז פתחו חלונות ותאווררו את המצעים שלכם מתי שאתם יכולים.

gn3

עבור רובנו, החרקים הקטנים לא מזיקים, מלבד הרגשת חוזר הנוחות והגועל. אך היו מקרים של אקזמה, אסתמה ואלרגיות שנגרמו על ידי קרדית האבק – כל חרק משחרר כ 20 חתיכות של צואה ביום, וזה יכול להשפיע על אוכלוסיות רגישות כמו זקנים וילדים חולים.

כדי לשים דברים בפרופורציה, מדענים מאמינים ש 10 אחוז ממשקל של כרית בת שנתיים מורכב מחרקי קרדית האבק והצואה שלהם. האם אתם מתגרדים כבר?

אבל אל דאגה, יש פתרון (לא מושלם, אבל גם משהו), לחרקי הקרדית.

מחקר חדש קבע: תינוקות שהיו חשופים למריחואנה בזמן שהיו ברחם הם בעלי ראייה טובה בהרבה

עושה רושם שחלק גדול מהחברה (אם לא רובה) אוהבת מדי פעם לעשן איזה ג'וינט. במיוחד אחרי יום עבודה ארוך. אפילו נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, עישן בעברו (מי יודע, אולי הוא מעשן גם עכשיו).

תמיכה בלגיליזציה של מריחואנה תופסת תאוצה, לא רק בישראל, בכל העולם. ועכשיו יש דבר חיובי נוסף להוסיף לרשימה – מסתבר שתינוקות שנחשפים למריחואנה בזמן שהם ברחם הם בעלי ראייה טובה יותר עד גיל 4.

חוקרים מאוניברסיטת ווטרלו שבאוקלנד, ומכללת בראון, ערכו מחקר יוצא דופן כדי לקבל את התוצאות הללו. תינוקות רגילים לינוק מהאמא, אבל צוות החוקרים נתן לתינוקות 'לינוק' את הגאנג'ה.

gn1



הם בחנו איך תינוקות בקבוצת המחקר עוקבים עם מבטם אחרי אובייקטים, ואז השוו את התוצאות לקבוצה של תינוקות שהיו נקיים לגמרי.

ובאותו הזמן הם בחנו את ההשפעה של אלכוהול, מתאמפטמינים וניקוטין. התוצאות היו שליליות (אלכוהול) או שלא היה אפקט כלל (מתאמפטמינים וניקוטין), על הראייה של הנחקר.

פרופסור בן תומפסון שעזר בהובלת המחקר אמר:

"היינו מופתעים מהממצאים הראשוניים. הם מראים שלמריחואנה ואלכוהול יש השפעה לא קטנה על אספקט בסיסי של העיבוד הויזואלי שמתרחש לנו במוח".

"אבל למרות ההשפעה המועילה של מריחואנה על התפתחות המערכת הויזואלית של המוח, מחקר אחר מראה שהשימוש יכול לשבש את התפתחות המוח של תינוק שעוד לא נולד".

gn2

לא נערכו יותר מדי מחקרים בנוגע לעישון מריחואנה בזמן הריון – אבל מחקרים שנערכו על חולדות הראו שגראס יכול לגרום לנזק מוחי.

אז אולי הילד שלכם יגדל עם ראייה של נץ, אבל יתכן והמוח שלו יהיה מעורפל. לכן לא היינו ממליצים לנשים בהריון להדליק את הג'וינט, רק כדי להיות על הצד הבטוח. זה בהחלט לא מומלץ.

המכון האמריקני הלאומי בנושא שימוש של סמים אומר שצריך מחקרים נוספים כדי להפריד שימוש של מריחואנה מגורמים אחרים, אבל הם מוסיפים:

"מחקרים שנערכו על בני אדם מראים שחלק מהתינוקות שנולדו לנשים שעישנו מריחואנה בזמן ההריון הגיבו בצורה שונה לגירוי ויזואלי, הם רעדו יותר, והיה להם בכי צורם יותר, מה שיכול להצביע על בעיות בהתפתחות נוירולוגית".

כמובן, לא היינו רוצים שהילדים שלנו יגדלו להיות נרקומנים (למרות שמעולם לא שמענו על אדם שמכור למריחואנה), אבל אם מחקרים קובעים שגראס הוא לא מסוכן, והם סוללים את הדרך ללגיליזציה, אז כנראה שאין מנוס. כך או כך, עושה רושם שאין ברירה ובסופו של דבר תהיה סוג כזה או אחר של לגיליזציה בכל בעולם.