מסתבר שיש סיבה מדעית מדוע סידור המצעים במיטה הוא רעיון נוראי

חברי העצלנים, יש לכם סיבה מצוינת להיות שמחים ומאושרים: מסתבר שסידור המיטה גורם יותר נזק מאשר תועלת. (הא! תגידו את זה לאמהות שלכם!).

מחקר שנערך לאחרונה הוכיח שבכל זמן נתון יש בממוצע 1.5 מליון חרקים מיקרוסקופים שנקראים 'קרדית האבק' שחיים במצעים שלכם. החרקים הקטנים האלה שנראים כמו חיפושיות ניזונים מתאי עור של בני אדם והם על מנת לשרוד הם צריכים סביבת מחייה חמימה ואוויר לח.

כשאנחנו ישנים, אנחנו מזיעים. הרבה. בני אדם יכולים להזיע עד ליטר אחד במהלך השינה. זה יוצר סביבה מושלמת עבור היתרבות החרקים, שפשוט ישריצו מיליוני חרקים אל תוך המיטה שלכם.

in1



זאת כמובן, עד שתשאירו את המיטה שלכם מבולגנת.

חוקר אחד, ד"ר סטפן פרטלוב, מאוניברסיטת קינגסטון, מסביר: כאשר אתם מסדרים את המצעים במיטה, במיוחד אחרי שאתם מתעוררים, אתם לוכדים את חום הגוף שלכם, את תאי העור שלכם, והכי חשוב, את הזיעה שלכם – על כל המיטה. אבל אם תשאירו את המצעים מבולגנים, אתם חושפים אותם לאוויר ואור, מה שגורם להם להתייבש ולמעשה להרוג את החרקים המיקרוסקופיים.

in2

ד"ר פרטלוב מסביר,

"אנחנו יודעים שקרדית האבק יכולה לשרוד על ידי לקיחת מים מהאוויר אל תוך הבלוטות שעל הגוף שלהן…אז כל מה שצריך לעשות זה להשאיר את המיטה מבולגנת, מה שיסיר את הלחות מהמצעים ולבסוף החרקים יתייבשו וימותו".

אז הנה לכם חברים, תהיו שמחים; אתם לא צריכים להגן על העצלנות שלכם יותר. הידד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *