גברים ונשים הם שווים? ברור שכן! אבל האם הם אותו הדבר? בקושי.
יש הבדלים רבים בין נשים וגברים והאיורים למטה מדגימים זאת בצורה מושלמת.
תנו מבט ותיהנו!
קודם חשוב לציין ש'חברים' (Friends) זאת ללא ספק אחת התכניות הכי מצחיקות אי פעם. אם אתם לא מסכימים, אז או שלא ראיתם מספיק פרקים, או שאתם פשוט טועים. זאת עובדה.
כך מרגיש כל מי שגדל עם הקומדיה. התכנית שודרה בין השנים 1994-2004, וממשיכה להיות משודרת גם היום, וכמו אז, גם היום היא קורעת מצחוק.
אבל התכנית לא מציקה רק בגלל שהיא רלוונטית גם היום. היא מצחיקה בעיקר בגלל שהדמויות היו טובות. הן היו כל כך טובות.
1. כשפיבי הצדיקה את השתייה שלה בצורה מושלמת
2. כשג'ואי קנה תיק לגבר

3. וכאשר הוא הגדיר ללא דופי את 'נקודת המו'
4. כשהטרילו את רוס על פלאונטולוגיה. כמו תמיד
5. כשפיסי הסבירה מה שכולנו חשבנו
6. כשרוס לא היה עם אישה זמן רב
7. חוסר הגבריות הקבוע של צ'נדלר
8. כשצ'נדלר סיפר בדיחה לדלת
9. הבדיחות של צ'נדלר באופן כללי
10. כשמוניקה דאגה בקשר להעדפות המיניות של ג'ואי
11. כשג'ואי לא ידע מה זה omnipotent

12. וכשהוא הסתכל על המספרים הלא נכונים
13. כשסוזן סיכמה מה זה לסביות
14. מערכון הטלוויזיה של רוס
15. וכשהוא התחתן…בפעם השלישית
16. כשפיבי הכינה את הנעליים שלה
17. כשרייצ'ל חילקה את כל הממתקים
18. PIVOT!
19. כשג'ואי שינה את המשחק
20. הסלוגנים הכי טובים של צ'נדלר

21. כשג'ואי הבין את הנקודה של אמה
22. ואיך הוא זוכר את ימות השבוע
23. הפעם הזאת שרוס השתזף הרבה יותר מדי
24. וכאשר הוא 'נהרג' על ידי צפלין, ואף אחד לא השיג לטקס האשכבה
25. כשג'ואי תיאר מדוע הוא שונא את האלווין
26. עוגת הגבינה!
27. כשרוס היה ראש העיר של 'עולם הידידים'
28. כשג'ואי חשב שהשם שלה הוא 'דאץ"
29. וכמובן, כשהם היו בהפסקה
שכחנו קטעים מצחיקים? ספרו לנו בתגובות למטה מה לדעתכם הקטעים הכי מצחיקים מ Friends
בסך הכל נראה שפייסבוק זה דבר בלתי מזיק. אתם מתחברים, בודקים מה החברים שלכם עושים, מאחלים מזל טוב לדודה, משתפים תמונה מצחיקה, ומסיימים את היום.
אבל בעידן שלנו, של חיבור קבוע, יכולות להיות חסרונות. לרשתות חברתיות יכולה להיות השפעה על הבדידות שלנו שאף אחד לא באמת צפה.
"אם אתה נהיה חבר של עצמך, לעולם לא תהיה בודד" – מקסוול מאלץ.
ללמוד להיות לבד זה דבר חיוני. אבל עכשיו עם רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אנחנו כבר לא צריכים לעשות את זה. אנחנו יכולים לדבר עם אנשים בכל עת, ויתכן ויש לזה השפעה שלילית.
האם דמיינתם פעם כמה החיים יהיו קשים אם לא היו לכם ידיים? איך הייתם רוחצים את עצמכם, כותבים צ'ק או מצחצחים שיניים? דברים רגילים לגמרי! זה מדהים עד כמה אנחנו תלויים בגפיים שלנו. קשה לחשוב על החיים בלעדיהם.
אבל עבור סוואפנה אוגוסטין, זאת המציאות העצובה. היא נולדה ללא ידיים, אז היא מעולם לא הכירה את החיים איתם. ובגלל זה, היא למעה הפכה את הרגליים שלה לשמש בתור הידיים אשר מבצעות מטלות רגילות ויומיות.
אך הדבר שהכי מרשים הוא שאוגוסטין היא אמנית מוצלחת ומרשימה. היא משתמשת ברגליים שלה כדי לצייר ציורים מרהיבים שהיממו אנשים מסביב לעולם. צפו איך היא עושה את זה.
אם יש משהו אחד שאני שונא לעשות זה לשים ציפה על השמיכה. אני מסתבך, נכנס פנימה, חושב שהגעתי ליקום מקביל, ואולי אחרי 20 דקות אני מצליח לסדר אותה כמו שצריך כך שלא יהיו קפלים והכל יהיה ישר.
ובכן, לא עוד!
כפי שתראו בסרטון המדהים הזה, יש שיטה גאונית לשים ציפה על השמיכה, בלי בעיות, בלי תקלות, וביעילות ובגאוניות.
הבחורה הקטנטונת הזאת היא נלה זיסר, זוכת מיס עולם ניו זילנד (תחרות דוגמנות מקומית בניו זילנד), ושוברת סטריאוטיפים על דוגמניות.
נלה יכולה לאכול יותר בארוחה אחת מאשר אתם יכולים לאכול במהלך יום שלם, בגלל שמלבד הקריירה שלה בדוגמנות, נלה היא גם אכלנית מקצוענית – בלי קשר לגזרה שלה.

זאת לא הפעם הראשונה שהיא מאתגרת את עצמה עם כמויות אדירות של אוכל, וכנראה גם לא הפעם האחרונה, אבל זה בהחלט אתגר שאנשים רבים היו מוכנים לעשות בעצמם – אכילת 100 המבורגרים של מקדונלדס. השיא הנווכחי שייך לאישה מיפן בשם יוקה קינושיטה, שהצליחה לאכול 62 בורגרים.
טוב, אז האמת היא שנלה הוסיפה גבינה להמבורגרים שלה, מה שאולי השפיע על הכמות אותה הצליחה לבלוע. אנחנו רק מקווים שהעורקים שלה עדיין אוהבים אותה.
הטבע הוא דבר מקסים ומופלא, כזה שאנחנו לפעמים לקוחים כמובן מאליו.
יותר מדי אנשים אוהבים להסתכל על חיות ומתייחסים אליהם כאל אובייקט, כאל משהו שצריך ואמור לשעשע אותנו בני האדם, אבל אנחנו שוכחים שגם להם יש רגשות, גם הם יצורים חיים בדיוק כמונו, וגם הם מביאים חיים חדשים לעולם, ודואגים לתינוקות שלהם בדיוק כפי שאנחנו דואגים לשלנו.
הנה 24 תמונות מרהיבות ומקסימות שמראות את האהבה של בעלי החיים לתינוקות שלהם. זה כל כך אנושי ומרגש.
זה רשמי: אתם (ובעיקר אתן) צריכים לקנות את הגרסה הגברית של כמעט כל דבר. למה? התשובה הקצרה היא – זה יחסוך לכם המון כסף.
בבדיקה שנערכה והשוותה בין כמעט 800 מוצרים להם יש גרסה גברית וגרסה נשית – המשמעות היא שהמוצרים היו זהים לחלוטין מלבד האריזה המגדרית – נמצא שהמוצרים של נשים וילדות כמעט תמיד היו יקרים יותר.

בדיוק כך. חנויות גובות מכן יותר כסף רק בגלל שאתן נשים.
מחלקת הצרכנות של עיריית ניו יורק מצאה מוצרים אשר מסומנים ומיועדים לבנות עלו 7% יותר מהמוצר המקביל שהיה מיועד לבנים.
יו"ר מחלקת הצרכנות בניו יורק, שהחלה את החקירה בקיץ האחרון, אמרה לוושינגטון פוסט שקביעת מחיר גבוה יותר למגדר מסויים היא אפליה, כשהוא מוסיפה ש"זה לא קורה רק בניו יורק. רואים את זה בכל רחבי המדינה".

לפי איאן איירס, פרופסור לכלכלה במכללת ייל: "יתכן וחברות מנצלות את הרעיון שנשים מוכנות להוציא יותר כסף מאשר גברים".
אז פעם הבאה שאתן הולכות לעשות קניות, תסתכלו תמיד על הגרסה הגברית, סביר להניח שתוכלו לחסוך כסף.