זה נראה מוזר למרוח חמאת בוטנים על הרגליים, אבל הסיבה המדהימה יכולה לעזור לכולם!

חמאת בוטנים מכילה הרבה מאוד ויטמינים ומינרלים, והמאכל נחשב למזון בריא במיוחד. אך הוא לא רק בריא אלא הוא יכול להחזיק את התיאבון שלכם למשך כל היום.

חמאת בוטנים יכולה להוריד את רמת הכולסטרול, מפחיתה את הסיכון למחלות לב וסוכרת.

אבל מעבר לתועלות הבריאותיות, לחמאת בוטנים יש יכולות רבות מעבר לבריאות, ומעטים יודעים עליהן. הנה רשימה של דברים שאתם יכולים לעשות עם חמאת בוטנים שלא ידעתם.

סוף סוף תצליחו להוציא את המסטיק מהשטיח (או מכל מקום אחר)

אם יש לכם ילדים, זה יקרה. אך אל דאגה, אתם יכולים להוציא את המסטיק מהשטיח וממקומות אחרים בעזרת חמאת בוטנים. פשוט תמרחו שכבה דקה של חמאת בוטנים על המסטיק, חכו 5-10 דקות ואז נגבו עם מטלית לחה.

תגידו ביי ביי לריחות לא נעימים

אם יש לכם ריחות לא נעימים שמסרבים לצאת מהבית, אז חמאת בוטנים היא הפתרון. קחו מחבת ושימו בה כף חמאת בוטנים. טגנו אותה 2-4 דקות, ותאמינו או לא, הבית שלכם יקבל ריח נפלא שיעלים את הריחות האחרים.

עור יהיה כמו חדש

ספת העור שלכם נשרטה? או אולי מעיל העור? קחו מטלית ומרחו אותה בקצת חמאת בוטנים. מרחו שכבה דקה על האזור עם השריטה בתנועות מעגליות. השמנים הטבעיים יבריקו וינקו את העור. ולא, זה לא יפגע או יהרוס אותו.

קצף גילוח לא רגיל

נגמר לכם קצף הגילוח. לכו למטבח וקחו צנצנת חמאת בוטנים. כן, היא יעילה מאוד לגילוח! השמנים הטבעיים מעניקים לחות לעור, ולא גורמים לו להיפצע.

אין יותר דלתות חורקות

הצליל החורק המעצבן הזה! לא עוד! ואתם לא צריכים להשתמש בכל מיני חומרים מלאי כימיקלים כדי לתקן את זה. שכבה דקה של חמאת בוטנים על האזור שגורם לחריקה, והדלת תפתח ותיסגר בלי לעשות רעשים. גם הפעם השמנים הטבעיים הם המפתח, והם הרבה יותר בטוחים מספריי מלא כימיקלים.

תבריקו את הפרקט השרוט

חמאת בוטנים יכולה 'לרפא' שריטות על רצת העץ על על הארונות. מרחו שכבה דקה על השריטה ותנו לה לשבת במשך שעה. עכשיו נקו אותה עם מטלית, והשריטות יעלמו!

הסרת מדבקות

הסרת מדבקות יכלה להיות סיוט. אם זה הילדים שהדביקו מדבקות על קירות הבית, או מדבקות על מכוניות. מרחו קצת חמאת בוטנים עם האצבע על המדבקה ונגבו אותה עם מטלית. המדבקות ירדו בקלות ולא ישארו סימנים מרגיזים. 

מעניקה לחות לשיער קיץ יבש

תאמינו או לא, אתם יכולים לעזור לשיער היבש והפגוע שלכם בעזרת מריחת חמאת בוטנים בשיער. השמנים הטבעיים יספגו בשיער וישפרו את מצבו הכללי. תחפפו את השיער לאחר מכן. כמובן.

צפו בסרטון למטה ולמדו על שימושים נוספים לחמאת בוטנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *