אם אתם רואים את הילד שלכם עושה את זה, עצרו אותו מיד או שתאלצו להתמודד עם ההשלכות האיומות

אין הרבה ילדים ונערים שלא שמעו על טיק טוק, אך האפליקציה עומדת במרכזם של טרנדים שנויים במחלוקת והטרנד האחרון אינו יוצא דופן.

מילדים שמכניסים מטבעות למטענים של טלפונים ומתעדים את הניצוצות ועד לבעלי חיות מחמד שמבצעים דברים נוראיים בחיות שלהם, הטרנד האחרון הזה גרם לרופאים להוציא אזהרה חמורה.

סרטונים של נערים שופכים מלח לתוך הגרון שלהם החלו להופיע בטיק טוק מה שגרם למומחי בריאות להוציא אזהרה שנועדה לגרום לנערים להפסיק מיד עם הטרנד המסוכן הזה.

באתגר לו קוראים 'אתגר המלח', רואים נער בולע את המלח לפני שיורק אותו החוצה ומתחיל להיחנק. ולמרות מה שזה גרם לו, הכותרת של הסרטון הייתה: "מי עוד יכול לעשות את זה?".

בשיחה עם 'המירור', ד"ר סימראן דאו אמר: "כרופא אני ממליץ שאנשים לא יקחו חלק בפעילות הזו. אכילת יותר מדי מלח מזיקה מאוד לבריאות בטווח המיידי ובטווח הארוך".

"בטווח הארוך יותר מדי מלח משפיע על לחץ הדם. זה בגלל שהגוף אוגר יותר מדי מים, והמאמץ שכרוך בהזרמת יותר מדי נוזלים בגוף גורם ללב לעבוד קשה יותר".

הוא מוסיף ואומר שאכילת יותר מדי מלח יכולה להפעיל לחץ על הלב ולגרום לבעיות שונות כולל שבץ, לחץ דם גבוה, אבנים בכליות ומחלת כליות.

"בטווח המיידי, תלוי בכמות שבלעתם, אכילת יותר מדי מלח יכולה להיות רעילה. זה בגלל שזה מעלה את רמת הנתרן בגוף, מה שגורם לצמא קיצוני, בלבול, החילות והקאות".

חשוב וחיוני שנפיץ את האזהרה הזו לכמה שיותר אנשים כדי שנוכל לשים סוף לטירוף הזה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *