זאת הסיבה שעליכם לשים נעל בכספת של חדר המלון שלכם – הטריק הזה פשוט גאוני

האם שהיתם פעם במלון וחשבתם שיש לכם את כל הזמן שבעולם לפני שהגיע הזמן לעשות צ'ק אאוט – אבל אז הזמן בורח ואתם מוצאים את עצמכם ממהרים להגיע לשדה התעופה?

אתם זורקים הכל למזוודה בפניקה וחושבים שארזתם הכל. כשאני נמצא בפניקה שכזו, אני בדרך כלל דואג בקשר לפריטים שאפשר להחליף אבל שוכח לבדוק את הפריטים הקריטיים, כמו למשל הדרכון.

ובכן, אישה אחת, שהעבודה שלה תלויה בכך שהיא לא תשכח את הדרכון שלה, שיתפה טיפ שימושי מאוד שהופך את זה לבלתי אפשרי לשכוח פריטים קריטיים ויקרי ערך.

Shutterstock

אם אתם מזדהים עם הסיטואציה, אתם לא לבד.

רובנו חווינו את הלחץ הזה כאשר מגיע הזמן לצאת מהמלון במהרה – ואפילו אם יש לכם זמן לבדוק מתחת למיטה, תמיד יש את הסיכון שתשכחו משהו בזמן הזה.

ברוב חדרי המלון יש כספת ובזמן שהן שימושיות מאוד עבור הפריטים יקרי הערך בתחילת הטיול, הן בדרך כלל המקום האחרון שאנו בודקים לפני שאנחנו עוזבים.

דרכונים, לפטופים, ארנקים וטלפונים…כן, קל מאוד לשמור אותם בכספת אבל האם תבדקו אותה לפני שאתם עוזבים?

Shutterstock

לפי טיי אופוקו אדג'יי, דיילת של חברת התעופה בריטיש איירווייס, אינספור נוסעים שוכחים את הדרכון שלהם, במיוחד בחדר המלון שלהם.

אבל כאחת שטסה באופן קבוע ולא יכולה להרשות לעצמה טעות כה גדולה, היא שיתפה טריק פשוט אך חכם מאוד שיבטיח שלעולם לא תעשו צ'ק אאוט מהמלון בלי לבדוק קודם את הכספת בחדר.

ולמרות שזה אולי נשמע מוזר, כל מה שאתם צריכים זו נעל.

Shutterstock

בראיון ל Business Insider, הדיילת מסבירה איך היא משתמשת בנעל שלה כדי להבטיח שהיא לא תעזוב בלי החפצים החשובים.

"הטיפ שלי הוא לשמור בכספת נעל אחת שאתם מתכננים לנעול במהלך הטיול".

"אם תעשו את זה, לעולם לא תעזבו את חדר המלון בלי לבדוק את הכספת…כל עוד לא תשכחו איפה שמתם את הנעל, כמובן…".

Shutterstock

אף אחד לא יעזוב את החדר המלון שלו יחף, אז אם הנעל תהיה עם החפצים היקרים והחיוניים יהיה בלתי אפשרי לשכוח אותם. חכם, נכון?

בבקשה שתפו את הטריק הגאוני הזה עם כל החברים שלכם. אם זה יעזור לאדם אחד לא לשכוח את הדרכון שלו בחדר המלון, זה כבר שווה את זה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *