שני בחורים צעירים עקבו אחרי השגרה היומית של אישה בת 93: רצו אליה כשיצאה מהבית ועשו כותרות בכל העולם

אנשים רבים מצפים לפנסיה, תקופה בה אתם לא צריכים לעבוד ויכולים להגשים את החלומות שלכם – לטייל, לבלות יותר זמן עם הנכדים, או אולי לטפל בגינה שמעולם לא קיבלה את האהבה שמגיעה לה.

בגלל בעיות בריאותיות, ישנם זקנים הזקוקים לעזרה ולכן עוברים לבתי גיל הזהב. אבל אחרים, למרות האתגרים, מעדיפים להישאר בביתם ולעשות כמיטב יכולתם לטפל ולדאוג לעצמם.

ואנחנו מבינים את זה לגמרי – קשה לעזוב את הבית שלכם אחרי שגרתם בו כמעט כל החיים שלכם.

למרבה הצער, יש כאלה שאוהבים לנצל אנשים זקנים כדי להשיג גישה לחסכונות שאולי יש להם, נוכלים שכאלה יודעים שהאוכלוסייה המבוגרת יכולה להיות טרף קל, ומפעם לפעם, אנו שומעים על סיפורים נוראיים בהם אדם זקן נפל קורבן לנוכלות שכזו ונתן את כל מה שיש לו.

אישה אחת שלא רצתה בכלל לעזוב את ביתה מאחור היא אישה בת 93 מאלבמה, ארצות הברית.

למרות גילה המבוגר, הייתה לה אנרגיה והיא הצליחה להסתדר בכוחות עצמה. אבל מה שהיא לא ידעה זה ששני גברים שגרים קרוב אליה צפו בכל צעד שהיא עשתה.

יום אחד כשהאישה יצאה החוצה לכסח את הדשא, הגברים ראו הזדמנות והתקרבו אליה.

לרודני סמית' ג'וניור, ולחברו הטוב טרנס סטורי הייתה תכנית. הם לא חשבו שהאישה בת ה 93 צריכה לעסוק במשהו כל כך פיזי ומתיש כמו לכסח את הדשא – אז הם רצו להציע לה לעשות את זה במקומה.

מאוחר יותר הם הסבירו את הכוונות שלהם בפייסבוק:

"כיסחנו את הדשא של האישה המתוקה הזו היום. היא בת 93, השכנים אמרו לנו שהיא הייתה בחוץ וניסתה לכסח את הדשא בכוחות עצמה. אל חשש, חברת "raising men lawn" תדאג שהדשא של יכוסח פעם בשבועיים! עושים שינוי בקהילה שלנו!, כתב טרנס.

האישה אומנם העדיפה להישאר אנונימית, אך היא אסירת תודה עבור העזרה של שני הגברים הצעירים.

הבחורים, שניהם סטודנטים באוניברסיטה מקומית, יודעים שחינוך ולמידה הם חשובים מאוד.

אבל למרות ההשקעה שלהם בלימודים, הם הצליחו למצוא זמן להקים ארגון – Raising Men Lawn Care Service, שעוזר לאנשים זקנים ואנשים נזקקים אחרים בקהילה לכסח את המדשאות – בחינם לגמרי.

"זה הופיע לי בראש, אני צריך לעשות משהו בנידון. זה היה הרגע שהחלטתי לכסח בחינם מדשאות של זקנים, אנשים עם מוגבלויות ואמהות חד-הוריות בחינם", אמר רודני.

אבל המטרה, אומר רודני, היא לא רק לכחס את הדשא בחינם. הוא מקווה שזה ילמד את הילדים הצעירים להפוך לאנשים מבוגרים פרודקטיביים שלוקחים אחריות.

רודני וטרנס הם בחורים צעירים נפלאים שנותנים כל כך הרבה לקהילה שלהם. לא רק שעוזרים לאחרים לכסח את הדשא שלהם, אלא יש להם חזון גדול יותר: שיותר אנשים יוכלו לעזור ולהמשיך את מה שהם התחילו.

למדו עוד על הפרויקט של רודני בסרטון למטה:

יש בעולם אנשים כמו רודני וטרנס שעושים הבדל. 

שתפו כדי לעשות כבוד לבחורים הצעירים יוצאי הדופן האלה ולכל מי שעוזר לאנשים מבוגרים בהקהילה שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *