השאלה הפשוטה הזו תחליף את המחשבות שלכם משליליות לחיוביות ותשנה לכם את החיים!

זו עובדה ידועה שהלב והנפש האנושית אינה פורחת בסביבה שלילית. אם אתם מקבלים עצה 'לשנות את חייכם לטובה', היא בדרך כלל תכלול חשיבה חיובית. חשיבה חיובית היא עוצמתית ומסייעת לנו לגלות אפשרויות.

כך תשנו את החשיבה שלכם משלילית לחיובית ותשנו את חייכם:

רשימת מכשולים

תשאלו 50 אנשים שצריכים להתמודד עם בעיות מתסכלות בחייהם, ורובם וודאי יגידו לכם שלא צריך מאמץ רב כדי לשנות את החיים. השינוי שהם עשו היה קטן, אבל הם לא שמו לב אליו מכיוון שהיו עסוקים במלחמה שלהם בדרקון הדמיוני.

חשיבה חיובית יכולה לגרום לכך שיהיה אפשרי לגרום לעצת 'לשנות את חייכם' להפוך למציאות כמו גם לראות שינויים קטנים ופרטים שאדם שלילי יפספס.

הזדמנויות נפלאות

רגשות שליליים יכולים לגרום לכם להפסיק כמו גם לדאוג באשר למה שיקרה. וההיפך הוא שחשיבה חיובית יכולים לגרום לכם לחקור כמו גם לנוע קדימה מכיוון שאתם יודעים שמה שעומד לקרות יכולה להיות הזדמנות גדולה יותר מהקודמת.

אולי תיקחו צעדים ארוכים קדימה בפרק זמן קצר אם תראו את ההזדמנויות הללו כמשהו שיכול לעזור לכם מאשר לגרום לכם סכנה.

עליכם לקבל את האנרגיה מהראייה החיובית שלכם ולנצל את ההזדמנויות שנקלעו לחייכם.

הפסיכולוגית ברברה פרדריקסן מאוניברסיטת צפון קרולינה מסבירה שהשאלה שאתם צריכים לשאול בכל פעם שאתם עומדים בפני אתגר היא, "מה התוצאה החיובית שאתם רוצים ליצור כאן?", לפי פרדריקסן, מחשבות חיוביות צריכות להיות בעלות משקל גדול יותר מהשליליות. התוצאה תושפע לרעה אם המחשבות והרגשות הרעות שלכם יהיו בעלות משקל רב יותר מהחיוביות.

אז בכל פעם שרע לכם בחיים, או שאתם מרגישים קצת מדוכאים, תשאלו את עצמכם מה הדבר הטוב שיכול לצאת מזה. שינוי קטן במחשבה יכול לשנות לכם את החיים, ובגדול!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *