האפיפיור פרנציסקוס נישק תינוקת על הראש – חודשיים אחר כך, ההורים היו עדים לתוצאה מצמררת

ישנם רגעים בחיים שהם פשוט בלתי נשכחים. כמו למשל כשאתם פוגשים לראשונה את האח או האחות הקטנים שלכם. או הרגע בו סיימתם תואר ראשון באוניברסיטה.

שני הרגעים האלה אומנם מעניינים, אך הם מחווירים לעומת מה שחוותה משפחת משיאנטוניו כאשר בתם התינוקת, ג'יאנה, פגשה האת האפיפיור פרנציסקוס (פרנסיס) בפילדלפיה.

המשפחה קיבלה שיחת טלפון מחבר וסוכן ה FBI דני אספר, שבמקרה עזרה בסידורי האבטחה של האפיפיור באותו היום. הוא הורה להם ללכת בחיפזון למרכז העיר, והמשפחה כמובן עשתה מה שאמר.

דני היה נחוש שבתם של החברים שלו, ג'ואי וקריסטן, תפגוש את האפיפיור. שני ההורים קתולים אדוקים, אבל ג'יאנה אובחנה עם בעיה נדירה בדם וגידול.

הם קיוו לקבל ברכה מהאפיפיור פרנציסקוס, אבל זה בדיוק מה שזה היה…תקווה. היו המוני אנשים באזור, כולם מחפשים את אותו הדבר, והמשפחה היססה בכלל לצאת מהבית, מכיוון שהם חששו שהמצב של ג'יאנה יחמיר בין המוני האנשים.

בסופו של דבר, הם החליטו לצאת לדרך למרות הכל, וזה בהחלט היה מזל גדול שהם עשו זאת…

המשפחה הלכה לאזור בו האפיפיור היה אמור לעבור. ברגע שג'ואי ראה את האפיפיור פרנציסקוס עושה דרכו לאזור הזה, הוא החזיק את התינוקת ג'יאנה גבוה באוויר כדי לגרום למאבטחים לשים לב אליו. אחד מהם הבחין בה, ולקח אותה ישר לאפיפיור.

שם, בין עשרות אלפי האנשים, האפיפיור פרנציסקו נישק את התינוקת בראשה – המשפחה קיבלה את הברכה שרצתה!

ברגע שהיום הגיע לסיומו, הכל חזר לנורמלי. הביקורים אצל הרופאים היו תכופים והמשפחה ניסתה להישאר חיובית למרות המצוקה.

אבל אז, כשישה שבועות אחרי המפגש של התינוקת ג'יאנה עם האפיפיור, ג'ואי וקריסטן קיבלו חדשות שהם מגדירים כנס משמיים. הבדיקות הראו שהגידול התכווץ בצורה משמעותית, מה שאיפשר לג'יאנה להתחיל להחלים.

האם לנשיקה של האפיפיור הייתה זו שגרמה לגידול להיעלם? לעולם לא נדע בביטחון, אך המשפחה בהחלט מאמינה שזה מה שעשה את השינוי: "הנשיקה הייתה עבודה של אלוהים, זה בטוח".

צפו בסרטון לסיפור המלא:

האם אתם מאמינים שאלוהים השתמש באפיפיור כצינור להעניק נס לתינוקת ג'יאנה? המשפחה בהחלט חושבת כך!

בכל מקרה, זה נפלא שהגידול של הילדה התכווץ וכמעט נעלם. אנו מאחלים לה את כל הטוב שבעולם בהמשך חייה. שתפו את הסיפור אם אתם מאמינים בניסים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *