הוא החליט לשתות גלון אחד של מים מדי יום במשך חודש. הוא היה בהלם ממה שקרה לו!

עיתונאי מאתר Thrillist החליט לערוך ניסוי מוזר ולראות מה יקרה לו אם הוא ישתה בכל יום גלון מים (3.7 ליטר). חודש לאחר מכן הוא תעד את הסיפור שלו והתוודה שלמרות שהוא ציפה לשינויים, בחלומות הכי מטורפים שלו הוא לא ציפה שתהיה לזה השפעה כל כך גדולה על איכות החיים שלו. זה הסיפור שלו.

יום 1: המסיבה מתחילה

מכיוון שלא ידעתי כמה כוסות מים יש בגלון מים, החלטתי לקנות גלון פלסטיק ולהסתובב איתו. מהיום הראשון הבנתי כמה קשה זה יהיה, גלון מים זה הרבה מאוד מים. הייתי מרוכז לגמרי להשיג את המטרה ולשתות את הכמות היומית, כך שלא יכולתי להתרכז בשום דבר אחר. 

gal

יום 5: אני משתין כל 20 דקות

אין שום דבר נכון יותר מכך שגוף האדם זקוק למים משום שאנו עשויים מ 60% מים, אבל עדיין, שתיית גלון אחד של מים מדי יום זה משהו שאף אחד לא עושה. אני שותה מים כל הזמן, אפילו כשאני לא צמא. אני מרגיש מלא ושבע כל הזמן למרות שאני אוכל פחות. אני מרגיש צורך תמידי להשתין, אני הולך לשירותים כל 20 דקות. אנשים החלו לחשוב שאני נרקומן מכיוון שאני הולך לשירותים כל הזמן. אפילו כשאני יוצא אני שותה מים, שוב ושוב, עד שאני הולך לשירותים עוד פעם. 

יום 10: נהייתי…יפיפה?

אני מרגיש אחרת, במיוחד בבקרים. אני בדרך כלל זקוק לכוס קפה גדולה כדי להתחיל את היום אבל עכשיו אני מרגיש רענן ומלא אנרגיה ברגע שאני מתעורר. אני מרגיש הרבה יותר טוב ואני חושב שאני נראה טוב יותר. אולי זה אפקט הפלסבו אבל השיער שלי הפך למבריק יותר והעור שלי בוהק. באופן כללי אני חושב שאני אדם יפה אבל משהו מרגיש שונה. עדיין קשה לסחוב איתי כל כך הרבה מים, אבל אני צריך להחזיק מעמד. אפילו כשאני ישן, בקבוק המים נמצא לצידי. אני חושב שאנשים חושבים שאני מוזר אבל הזרועות שלי מתחזקות, לפחות כך אני חושב. 



יום 15: אני מלא באנרגיה

בהחלט יש לי יותר אנרגיה. כמעט הפסקתי לשתות קפה לגמרי. זה שינוי גדול, בגלל שהייתי רגיל לשתות 3 כוסות קפה ביום. כשאני יוצא לרוץ בערב, אני מרגיש מהיר יותר. אני ישן טוב יתר. אני אפילו לא מרגיש שחם לי כשאני נכנס למיטה. אני אפילו מרגיש צמא מטורף אם אני לא שותה מים. נראה שהגוף שלי התרגל לאורח החיים החדש. אני מרגיש שאולי לא אהיה אותו האדם שהייתי קודם. 

יום 20: אנשים אומרים לי שאני נראה מאושר יותר

הדבר היחידי שלא השתנה מאז תחילת הניסוי הוא שאני הולך לשירותים כל הזמן והשתן שלי שקוף לגמרי. חברה שלי הבחינה שהעור שלי נראה נקי יותר ושאני מרגיש יותר אנרגטי. זה נשמע מוזר, אבל אני באמת מרגיש טוב יותר. אין לי בעיה יותר עם שתיית מים. התרגלתי לכמות וזה נהיה נורמלי עבורי. 

יום 30: חופשי ונקי

היום האחרון של האתגר שלי. אני עדיין רץ לשירותים ואני עדיין צמא כל הזמן. אני מרגיש כמו איש זקן, אבל זה לא משנה כי אני מלא באנרגיה. אולי זה קצת יותר מדי לשתות גלון מים בכל יום, אבל בהחלט שמתי לב שלא הייתי שותה מספיק מים. אני אמשיך לשתות יותר מים בעתיד עכשיו שאני יודע איך זה שינה אותי.

אני לא ממליץ לכם לנסות את הניסוי הזה בבית אבל אני כן ממליץ לכם לשתות יותר מים. תמצאו את הכמות שמתאימה לכם, ותישארו איתה, אתם תרגישו בהבדלים הראשונים אחרי שבוע בערך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *