אמא שלי השתמשה בטיפול הזה לסדקים בעקב – לא חשבתי שזה עובד עד שניסיתי זאת בעצמי

יופי וטיפוח הוא אחד הנושאים החמים ביותר היום. למעשה, ישנם מאות אלפי בלוגים ואתרי אינטרנט המוקדשים לשיחות בנושא. כך, כולם יוכלו לטפח עצמם מכף רגל ועד ראש.

אבל אנחנו צריכים להכיר בכך שלהישאר יפים זו לא משימה קלה. כדי לשמור עלינו מטופחים ויפים, צריך לעבוד. זאת אומרת, עלינו לשים לב לדברים שאנו עושים.

חלק מהיופי שלנו הן כפות הרגליים שלנו, במיוחד העקבים. כפי שאנו יודעים, לפעמים עקבים יכולים לסבול מבעיות שונות, אחת הבעיות היא סדקים בעקב.

זו בעיה גדולה שאנשים נאלצים להתמודד איתה על בסיס יומיומי. גם גברים וגם נשים יכולים לסבול מזה. אך בעיקר נשים הן אלו שסובלות מכך. בעיקר בגלל שהן אלו שהולכות עם נעליים פתוחות.

לדוגמא, נשים רבות אוהבות ללכת עם עקבים. אך אף אחת לא תלך עם נעל עקב פתוחה אם יש לה סדקים בעקב. זה, בנוסף לכך שזה לא מאוד אסתטי, גם גורם לכאבים עזים.

כדי להתמודד עם הבעיה, חלק הולכות לספא. כך הן מעניקות לעקבים שלהן טיפולים כאלה ואחרים. השיטות הללו יכולות להיות מועילות, אך הן לא תמיד נוחות.

קודם כל, הטיפולים הללו יקרים מאוד, ורבים לא יכולים להרשות לעצמם את זה. בנוסף, הטיפולים הללו גם גוזלים זמן רב.

לכן, היום אנו מציגים בפניכן שיטה פשוטה וקלה לטיפול בסדקים בעקב. זה טיפול ביתי שאפשר להכין בקלות בזמנכן החופשי. והדבר הטוב ביותר הוא שאתן לא צריכות להשקיע הרבה זמן וכסף כדי להגיע לתוצאות הרצויות. וגם, לא תחשפו את הבריאות שלכן לסכנות, מכיוון שכל המרכיבים טבעיים ואינם רעילים.

טיפול בסדקים בעקב

טיפול בסדקים בעקב זו משימה הרבה יותר קלה ממה שחשבתן. למעשה, הפתרון הביתי הזה מצריך 3 צעדים פשוטים.

צעד ראשון: טיפול מים חמים

שפכו מים חמים לגיגית. ואז, הוסיפו 2 כפות אבקת סודה לשתייה ו 2 כפות מלח. אחרי שערבבתן היטב, השרו את כפות הרגליים במים במשך 15 דקות. אחרי 15 דקות, שפשפו את העקבים עם אבן ספוג. ולאחר מכן, יבשו עם מגבת רכה.

צעד שני: עיסוי

בכלי ערבבו 2 כפות שמן זית וכף סוכר. עסו את כפות הרגליים עם התערובת במשך 5 דקות. בסוף שטפו את כפות הרגליים היטב עם הרבה מים.

צעד שלישי: קרם לחות

עכשיו קחו כלי וערבבו 2 כפות שמן זית עם חתיכה של נר. את הכלי שימו בסיר בישול כפול (אמבט מרים) עד שהכל נמס. תנו לתערובת להתקרר ואז מרחו על כפות הרגליים. גרבו גרביים לפני השינה ושטפו בבוקר את כפות הרגליים.

עם הטיפול הביתי הזה תוכלו להיפטר במהירות מסדקים בעקב. 

שתפו את הטיפול הזה עם החברות והמשפחה שלכן בפייסבוק. הן יודו לכן אחר כך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *