אמא חתכה נודל לשחייה ופתרה בעיה שכיחה שכולם מכירים – הרעיונות שלה הם גאוניים!

נודל שחייה הם לא רק עבור ילדים בבריכה. מסתבר שאפשר להשתמש בהם להרבה מאוד פרויקטים של 'עשה זאת בעצמך' בסביבת הבית. הנה כמה שימושים גאוניים לנודל לשחייה שיעזרו לכם רבות בחיים.

אמבטיית קרח צפה

בזמן שאתם נהנים מיום קיץ חם בבריכה, למה שלא תפנקו את עצמכם עם כמה משקאות צוננים? תבנו את אמבטיית הקרח הצפה הזאת עם נודל לשחייה, ותוסיפו פנימה משקאות.

nd1



משפך

השתמשו בנודל לשחייה בתור משפך. חברו אותו לכיור, ותשלטו בזרימת המים. זה יהפוך את מטלות הבית לקלות בהרבה!

nd2

תאבטחו רווחים בין הדלתות

בחורף, יתכן והבית ירגיש קר יותר בגלל שמזג האוויר הקר מוצא דרכו אל תוך הבית דרך חריצים שונים. על מנת למנוע זאת, השתמשו בנודל כדי לסתום את הרווחים והחריצים.

nd3

להגן על הרכב

אם יש לכם מקום חנייה צר וקטן, ואתם חוששים לדפוק את הדלת של הרכב, השתמשו בנודל לשחייה שישמור על הרכב שלכם ממכות. למדו עוד כאן.

nd4

תמיכה לעציצים

השתמשו בנודל לשחייה כדי לתמוך בעציצים במקום מקל עץ. חתכו את הנודל באורך המתאים, ואז שימו אותו מסביב לבסיס העציץ. כשהעציץ גדל אתם יכולים להוסיף שכבה נוספת של נודל לשחייה.

השתמשו בצבעים שונים כדי לתת לגינה שלכם מראה קיצי ומדהים!

nd5

שמרו על צורת המגף

הכניסו אל תוך המגפיים נודל לשחייה ועזרו להם לשמור על צורתם המקורית. חתכו את הנודל באורך המתאים והניחו אותם בפנים. זה עד כדי כך פשוט.

nd6

אין קמטים

כולנו מכירים את זה, מניחים את המכנס או החולצה על הקולב ונהיים קמטים מעצבנים. עטפו את הקולב עם נודל לשחייה וכך תמנעו את הקמטים המעצבנים הללו.

nd7

טבעות למפיות

אם אתם מוצאים את עצמכם רודפים אחרי מפיות ברוח, אז נסו את הטריק המגניב הזה. חתכו את הנודל לטבעות, ואז השתמשו בהן בתור מחזיק למפיות.

nd8 nd9



לעולם לא תקבלו מכות כואבות באצבעות הרגליים

אם אתם מוצאים את עצמכם מקבלים את המכות המעצבנות והכל כך כואבות האלה באצבעות הרגליים, אז יש לנו פתרום פשוט וגאוני בשבילכם. חתכו את הנודל ועטפו כל מקום בו אתם נתקלים עם אצבעות הרגליים.

nd10

שמרו את שאריות הנודל לשחייה

אם אתם משתמשים בנודל לשחייה בשביל הפרויקטים המגניבים שסיפרנו לכם עליהם למעלה, אל תזרקו את שאריות הנודל. אתם יכולים להשתמש בהם בתור סופגים לעציצים. הניחו אותם בתחתית העציץ, הם יספגו את המים, וגם לא תצטרכו להשתמש בכל כך הרבה אדמה.

nd11

מה דעתכם? אנחנו רוצים לדעת מה חשבתם על זה. ספרו לנו בתגובות למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *