עשרה שימושים מפתיעים לאספירין שלא הכרתם

האם תהיתם פעם האם אספירין יכול לשמש לדברים נוספים מלבד משכך כאבים ומוריד חום?

ובכן, לתרופה השכיחה הזו יש הרבה מאוד שימושים מפתיעים שרוב האנשים פשוט לא מכירים.

היום נחשוף בפניכם 10 דברים מדהימים שאספירין יכול לעשות עבורכם!

1. מסייע נגד אקנה

אספירין עוזר להרגיע את האקנה בזכות היכולת האנטי-דלקתית שלו. רסקו 2-3 כדורים וערבבו אותם עם מיץ לימון. שימו את המשחה על הפצעון, והשאירו אותה בלי לשטוף במשך מספר דקות. הימנעו משימוש במשחה הזו לפני חשיפה לשמש.

2. מקל על עקיצות של חרקים

אספירין יכול לסייע בהפחתת נפיחות ולהרגיע גירודים שנגרמו מעקיצות יתוש. מוססו כדור אספירין בכף מים, ומרחו על האזור המגרד והשאירו כמה דקות.

3. מפחית כתמי עור

אספירין מכיל מרכיב הנמצא במשחות לניקוי העור. ערבבו 7 כדורי אספירין עם 3 כפות יוגורט וכף אחת של דבש. מרחו על הפנים הנקיות שלכן, והשאירו את המסכה במשך 15 דקות. הטיפול הזה ישאיר אתכן עם עור פנים קורן וחלק. הוא מספק אפקט קילוף קל, מפחית צלקות וכתמים ומונע מהנקבוביות שלכן להיסתם.

4. נגד קשקשים

קשקשים לא רק גורמים לגירוד בקרקפת שלכם, הם גם לא מראה שנעים לראות. כדי להיפטר מקשקשים, שטפו את השיער עם 2 כדורי אספירין מרוסקים מעורבבים לכמות השמפו היומית שלכם.

5. מצוין לקילוף העור

אספירין מסיר תאי עור מתים מהפנים. בנוסף, הוא מסייע להיפטר משמנוניות יתר ומקטין נקבוביות גדולות. ערבבו אותו עם מים והשאירו על הפנים כמה דקות. אם יש לכן עור רגיש, מרחו בעדינות ולאט לאט כדי להימנע מגירוי בעור.

6. מעלים יבלות

הכדורים הללו עוזרים גם לרכך כפות הרגליים ומסירים תאי עור מים בקלות. רסקו 7 כדורי אספירין והוסיפו חצי כף מיץ לימון ותיצרו משחה. מרחו את המשחה על סוליות הרגליים, וכסו עם מטלית חמה. השאירו 10 דקות, ואז קלפו את העור הקשה.

7. מתקן שיער פגום

גם השיער שלכן ירוויח מהאספירין. כדי לקבל שיער בריא ומלא ברק, מוססו כדור אספירין בכוס מים חמים ומרחו על שיער נקי. השאירו 15 דקות ואז שטפו.

8. מסיר כתמי זיעה מהבגדים

אספירין גם מספק חיים חדשים לבגדים שלכם. מוססו כדור אספירין בכוח מים חמים ומרחו על הכתמים, והשאירו את הבגד במהלך הלילה. לאחר מכן, שטפו את הבגדים כרגיל במכונת כביסה ותיהנו מהתוצאות!

9. מנקה שאריות סבון מאמבטיה

אם אתם לא רוצים שכתמי הסבון יהרסו את היופי של האמבטיה שלכם, תרסקו 5 כדורי אספירין והוסיפו אותם לנוזל ניקוי האמבטיה שלכם. תרססו את האזור, השאירו חצי שעה, ואז תוכלו לנקות בקלות את הלכלוך בעזרת מטלית.

10. מאריך חיי פרחים

כדי להאריך את חיי זר הפרחים שלכם, הוסיפו כדור מרוסק של אספירין למים. הטריק עובד הכי טוב עבור ורדים, והוא גורם להם להיראות יפים ובמצב טוב לפרק זמן ארוך יותר.

אנו ממליצים להתייעץ עם רופא או רופא עור לפני שאתם משתמשים בטיפים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *