משפחה שיתפה תמונות של ההשפעות המחרידות של MDMA על הבת שלהם

כשילדים הם צעירים ההורים שלהם מספרים להם את סיפורי הזוועה של מה עלול לקרות להם אם הם יקחו סמים, אבל למרות האזהרות הם עדיין יצאו ויקחו סמים, כי הם בטוחים ששום דבר רע לא יקרה דווקא להם. אבל עבור נערה אחת הסיוט הזה הפך למציאות.

כאשר איימי תומפסון, תלמידה בת 16 לקחה קפסולה של MDMA במסיבה בגלזגו, סקוטלנד, היא לא יכלה לדמיין את האפקט שיהיה לזה על הגוף שלה. אחרי שהתמוטטה במסיבה, איימי נשארה להילחם על חייה כשהייתה מחוברת למכונת הנשמה במשך חודש שלם. החיים שלה השתנו באופן דרמטי.

am1



הנזק שהיה לסם על הגוף והמוח של איימי הוא ברור. אחרי שהתעוררה מהקומה, איימי מרותקת עכשיו לכיסא גלגלים, עם יכולת דיבור ותנועה מוגבלת. ההיפך הגמור והנערה היפה שהיא הייתה לפני.

am2

המשפחה של איימי פרסמה סרטון שבה להראות את הנזקים של MDMA אבל גם עד כמה איימי התקדמה מאז האירוע. בת דודתה, קיילה, כתבה בפייסבוק: "חלק מהאנשים אולי בכו, צחקו או היו בהלם אחרי שראו את הסרטון. אבל זה מה שהכדור הקטן הזה יכול לעשות".





הסרטון יכול להיחשב כקשה לצפייה עבור חלק. אבל זאת גם הדרך של איימי להודות לכל מי שתמך בה ונתן לה תקווה לעתיד.

דודתה של איימי הוסיפה: "הסרטון ודאי הכניס להלם כמה אנשים, אבל זה לא עצוב. כן, היא בכיסא גלגלים כרגע, והדיבור שלה נפגע, אבל היא תמשיך להשתפר. אין לי ספק שהיא תחייה חיים מאושרים".

am3

המשטרה ורופאים מזהירים מפני הסכנות שבסמים כמו אקסטזי. הם מפצירים בצעירים שמתכננים לקחת סמים לחקור ולהכיר לפני הם מהמרים על חייהם. הנערה הסקוטית האמיצה אומנם שרדה, אבל החיים שלהם בדרך למסלול אחר לגמרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *