מחקר חדש קובע: גברים שעוזרים לבנות הזוג במטלות הבית נהנים מחיי סקס טובים יותר

רוב הגברים (והנשים) יעדיפו להעביר את עצמם לספה מאשר לכיור אחרי ארוחת הערב, ואם אפשר להוסיף לזה כוס יין, מה טוב. אבל מחקר חדש שנערך יעשה אתכם הרבה פחות ממורמרים על האפשרות שתצטרכו לשפשף שומן עוף מהתבנית, מכיוון שהפרס על כך שתעשו זאת הוא סקס. ולא סתם סקס – אלא סקס ממש ממש טוב.

לפי מחקר שנערך על ידי חוקרים במחלקת האקולוגיה האנושית באוניברסיטת אלברטה שבקנדה, גברים שמוכנים לעזור במטלות הבית מדווחים על כך שחיי הסקס שלהם פעילים, טובים ומספקים הרבה יותר. הממצאים הללו, שפורסמו במגזין Journal of Family Psychology ודווחו על ידי Medical News Today, סותרים מחקר שנערך בשנת 2013 שמראה שתפקידים מסורתיים בנישואים הובילו לחיי סקס טובים ופעילים יותר.

המחקר בדק את חיי הסקס ואת ההרגלים הביתיים של 1318 זוגות הטרוסקסואלים. כל אחד מהגברים נשאל כמה מטלות בית הוא עושה, איזה מטלות, והאם היו לו בעיות או תלונות בנוגע לעבודות הבית שהוא עושה. שנה לאחר מכן, החוקרים בחנו את תדירות ואת הסיפוק של חיי הסקס של אותם זוגות.



בהשוואה לגברים שלא עזרו ולא היו מרוצים ממטלות הבית שלהם, גברים שהיו מוכנים לעזור בבית דיווחו על חיי סקס מלאים, תדירים ומספקים יותר. באופן לא מפתיע, גם בנות הזוג דיווחו על חיי סקס מספקים יותר מאשר הנשים והחברות העייפות והעצבניות של הגברים שלא מוכנים לעזור בבית.

"במקום להתחמק ממטלות בית בתקווה לקבל יותר סקס, כפי שמחקר קודם מציע, גברים יחוו סקס טוב יותר ובתדירות גבוהה יותר, והתשוקה עבור השניים תהיה גדולה יותר אם הם פשוט יעשו את החלק שלהם", אמר אחד המחברים של המחקר ד"ר מאט ג'ונסון.

אז בנים, תפסיקו להתלונן, קחו סקוץ', קחו מגב, קחו מטאטא, ותשפרו לעצמכם את החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *