לשים סבון מתחת למצעים בלילה אולי נשמע מוזר – אבל ההשפעה של זה על הבריאות שלכם היא מדהימה

אנו שומעים לעתים על תרופות טבעיות המציאות אלטרנטיבה לתרופות רגילות ויקרות אשר עלולות להזיק לגוף בטווח הארוך.

אם התרופות האלה עובדות הן האלטרנטיבה המושלמת ואנחנו בהחלט ננסה אותן. זו הסיבה שהיינו חייבים לחלוק איתכם טריק בריאות חדש בו שמים סבון מתחת למצעים והוא אמור לטפל בבעיה בריאותית שכיחה המשפיעה על 10% מהאנשים בעולם המערבי. זה אולי נשמע מוזר, אבל אנשים רבים נשבעים שזה עובד.

אנשים רבים הסובלים מתסמונת הרגליים חסרות המנוחה (RLS) מהללים את הטריק הזה וטוענים הוא עובד בצורה מצוינת עבורם. התסמונת משפיעה על חלק ממערכת העצבים השולטת בדחף שלנו להזיז את הרגליים. היא גורמת להרגשה לא נוחה ברגליים אשר משפיעה בדרך כלל שינה של אנשים.

זה יכול להיות סימן למחלה כמו פרקינסון, אי ספיקת כליות או סוכרת אשר כוללים לעתים תסמינים של RLS וטיפול בבעיות הללו יכולים להעניק הקלה ב RLS. ישנן תרופות אשר יכולות להחריף את התסמינים ואפילו במהלך היריון נשים יכולות לפתח תסמינים של RLS.

Medical News Today

ד"ר אוז דיבר על התרופה הטבעית בתכנית שלו כשהוא טוען שסבון עם שמנים אתריים הוא הבחירה הטובה ביותר, במיוחד סבון עם לבנדר אשר מסייע להרגיע את הגוף בזמן השינה.

אין ראיות רפואיות אשר מעידות שזה אכן עובד אך ישנן טענות שתסמיני RLS נגרמים כתוצאה מהתייבשות ורמת אשלגן נמוכה. רוב הסבונים הקשיחים מכילים נתרן כלורי ובמהלך השינה הוא יכול להיספג בעור.

זה אולי נשמע בלתי ייאמן, אבל יש אנשים רבים שניסו את זה ומהללים את היעילות של השיטה.

"כשאמא שלי השתמשה בסבון כדי להקל על התכווצויות ברגליים", נכתב בפוסט אחד. "חשבתי שהיא עובדת על עצמה. עכשיו יש לי כמה סבונים איתי בכל לילה, ואני מניחה אותם מתחת לאיפה שכואב לי – מכף רגל ועד ראש. זה עובד מצוין בשבילי ובשביל בעלי, ואנו משתמשים בכל סוגי הסבון. זה לא מעלים את סיבת הכאב, אבל זה כן מאפשר לי לישון בלילה בלי לסבול מכאבים. זה בהחלט שווה ניסיון".

האם ניסיתם את זה בעבר? הרגישו חופשי להשאיר את התגובות שלכם ולשתף את המידע הזה עם החברים והמשפחה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *