השיר 'הללויה' החל להתנגן – אז 12 בנות עשו מהלך אחד והביאו את כל האולם לדמעות

יש משהו בריקוד שתמיד אהבנו. זו סוג אמנות נפלאה – יש משהו מיוחד בצפייה באנשים שמזיזים ומניעים את הגוף למוזיקה שאי אפשר להשוות לשום דבר אחר.

ו 12 הבנות האלה בהחלט מוכיחות את זה.

המופע שלהם הדהים אותנו מההתחלה ועד הסוף – וזו הסיבה שהיינו חייבים לחלוק אותו איתכם. אנחנו חושבים שלכולם מגיע לראות את זה.

הבנות, חלק מאקדמיית וואנגריי לריקוד, נעמדו על הבמה בבגדי סטן לבנים וסרט נוצץ על הראש.

ברגע שהמוזיקה החלה, אנחנו היינו שבויים שלהן. מהבגדים היפים לחן היוצא דופן שלהן, הכל התחבר לו בצורה מקסימה יחד. העובדה שהן רוקדות לאחד השירים היפים שנכתבו אי פעם, 'הללויה' של לאונרד כהן, רק הופכת את המופע למדהים הרבה יותר.

המופע של הבנות הגיע אחרי חודשים של חזרות, כך לפי בית הספר לריקוד.

בית הספר מניו זילנד אומר שהוא מתמקד ברווחת התלמידים ובתשוקה שלהם לריקוד, ועושה כמיטב יכולתו להתרחק מאנרגיה תחרותית סטריאוטיפית שיש בבתי ספר אחרים לריקוד.

"אנחנו מתמקדים בריקוד ועידוד התפתחות הילדים. הסביבה שלנו בבית הספר היא משפחתית, ואנו מעודדים כל אחד להגשים את החלום והתשוקה שלו. אנו מלמדים את הכיתות שלנו במטרה לבנות קואורדינציה, כושר, חוש קצב, חוש מוזיקלי והבעה עצמית של כישורים, אבל גם כישורים כמו מחויבות ועבודת צוות", כתוב באתר האינטרנט של בית הספר.

אנו חושבים שהגישה הזו מוצגת לראווה במופע של הבנות הללו. הן כולן נראות נהנות מכל שנייה של הריקוד, וזה מה שהופך אותו לכל כך מיוחד.

צפו במופע המהפנט שלהן למטה:

אל תשכחו לשתף את המופע המדהים הזה עם החברים והמשפחה שלכם אם גם אתם נהניתם ממנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *