זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תשתו רק מים במשך 30 יום

אנחנו צריכים מים בשביל לחיות. ואם תצרכו מים בלבד במשך 30 יום, אתם תתחילו להבחין בתכונות המדהימות של האלמנט הזה.

על מנת לקבל את התועלות שמתוארות למטה, עליכם לצרוך מים מינרלים בלבד! לא מים בטעמים ולא מים מהברז. רק מים מינרלים או מים מסוננים.

חילוף החומרים יפעל טוב יותר

שתיית מים מאיצה את חילוף החומרים, אבל הדרך בה אתם עושים זאת היא חשובה מאוד. שתו חצי ליטר מים קרים, דבר ראשון שאתם מתעוררים בבוקר. לפי מחקר אחד שנערך, זה מאיץ את חילוף החומרים ב 24%.

mam

תורידו משקל

שתיית מים, כפי שציינו, מאיצה את חילוף החומרים, אבל זה לא מסתיים שם: מים גורמים לגוף שלכם להיות נקי יותר. רעלים וחומרים מזיקים אחרים יוצאים מהגוף, וזה כולל שומן. שתייה נכונה וקבועה היא מפתח להורדת משקל.

העצמות שלכם יהיו חזקות יותר

מים הם סוג של בולמי זעזועים של הגוף. הם מקיפים את המפרקים ומשמשים כריפוד עבורם. הם גם הכרחיים לשיקום הסחוס. שתו יותר מים והגמישות שלכם תשתפר. מים שומרים על הרקמות גמישות וחזקות.


הלב שלכם יהיה בריא יותר

שתייה קבועה היא קריטית לבריאות הלב. מים מונעים מהדם להיות סמיך מדי, וזה מפחית את הסיכון להתקף לב. כוס מים אחת יכולה גם להפחית את הסיכון לשבץ.

אתם תזדקנו לאט יותר

H2O משאיר את העור לח באופן טבעי ואת השרירים יותר חזקים. מים לא רק שומרים על הרקמות בריאות יותר, הם נפטרים מרעלים וחומרים לא רצויים. יש שיטות רבות לבצע ניקוי גוף בעזרת מים.

אחת מהם, כפי שפורסמה בדיילי מייל, היא של אישה בת 40 שהיממה את האינטרנט. היא החלה לשתות 3 ליטרים של מים ביום, והסירה לחלוטין את העיגולים השחורים מתחת לעיניה. כאבי הראש נעלמו, העור שלה נהיה יפה ובריא יותר, וגם מערכת העיכול החלה לעבוד כמו שצריך. קליק לסיפור המלא.

המצב הנפשי שלכם ישתפר

במהלך ההיסטוריה שמענו סיפורים רבים על כך שדיאטת מים היא מצוינת לא רק עבור הגוף, אלא גם עבור הנפש. נזירים היו צמים על מנת להשיג חיבור חזק יותר לכח עליון ולפתח את התודעה הנפשית שלהם.

המדע הראה את הקשר האמפירי בין צום ליעילות המוח. פורסם ב Frontiers in Human Neuroscience המחקר הראה ששמונה עד 10 כוסות של מים ביום יכולים לשפר את התפקוד הקוגנטיבי ב 30%. צריכת מים בלבד תעשה אתכם חכמים יותר, מהירים יותר, ומרוכזים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *