אישה שתתה 3 ליטרים של מים מדי יום במשך חודש. אתם לא תאמינו איך היא נראית היום!

הגוף שלנו צריך כמות מים מספקת כדי לבצע פעולות חיוניות. אך לפחות אחד מתוך חמישה אנשים לא שותים מספיק מים.

הפוסט הזה יחשוף את התוצאות של ניסוי שבדק את ההשפעה של מים על הגוף ועל הבריאות שלנו.

שרה סמית', אמא לשני ילדים בת 42 מבריטניה, לא שתתה מספיק מים. כתוצאה מכך היא סבלה ממספר בעיות בריאותיות, כולל כאבי ראש רבים, ומערכת עיכול בעייתית.

לכן, היא התייעצה עם מומחים על מנת לנסות את השיטה הזאת, והחליטה גם לתעד את כל התהליך. אז המטרה שלה הייתה לשתות 3 ליטרים של מים מדי יום במשך חודש ולראות אם זה יועיל לבריאות הכללית שלה.

היא החליטה לתעד ולצלם מה יקרה בניסוי בו היא תשתה 3 ליטר מים מדי יום במשך חודש.

היא חילקה את כמויות המים לשלושה ג'ריקנים גדולים – אחד לבוקר, אחד לצהריים, ואחר לערב.





בתחילת הניסוי שרה הסתכלה על הפנים שלה ואמרה, "אני בת 42, אבל אני חייבת להודות שאני נראית בת 52 בתמונה הזאת, זה הכניס אותי להלם".

"יש צלליות שחורות מתחת ומסביב לעיניים שלי, מה שגורם לי להיראות עייפה, קמטים וכתמים אדמדמים, והעור שלי נראה מבוגר…אפילו השפתיים שלי נראות מצומקות".

רק לאחר שבוע, שרה הבחינה שהשתן שלה נהיה 'נקי' יותר, מכיוון שהמים גרמו לכליות לעבוד טוב יותר.

יותר מכך, היה שיפור גדול בתנועת המעיים שלה. בנוסף, היא גילתה שהיא סובלת מפצעונים פתאומיים בעור, אבל הם נגרמו מתהליך ניקוי הרעלים שהתרחש בכל הגוף שלה.

היא לא חוותה כאבי ראש, וכאבי המפרקים שלה פחתו הצורה משמעותית. זאת מכיוון שהמים פועלים כחומר מרכך למפרקים.

שבוע לאחר מכן, צבע וגוון העור של שרה השתפר. אך עדיין היו לו קמטים מתחת לעיניים. היא אפילו הבחינה ש'הם נראים פחות מפחידים עם פחות צל מקודם'. היא עדיין לא חוותה כאבי ראש, והבטן שלה נהייתה שטוחה. בנוסף, בעלה הבחין שהצלוליטיס שלה נעלם!

אחרי השבוע השני, הקמטים והעיגולים השחורים מתחת לעיניים נעלמו לגמרי. היא נראתה בריאה בהרבה, והעור שלה קרן! היא גם החלה לאכול פחות, וגם החלה להבחין בצורך שלה לאוכל ולצמא שלה.

לכן, ככל שהיא שתתה כמויות מים גדולות, היא לא אכלה יותר ממה שהקיבה שלה באמת הייתה זקוקה.

אחרי השבוע הרביעי שרה הודתה: "אני באמת לא מאמינה להבדל בפנים שלי. אני נראית כמו אישה אחרת לגמרי. הצל השחור מסביב לעין שלי נעלם לגמרי וגם הכתמים נעלמו. העור שלי רך כמעט כמו שהייתי ילדה. השינוי הוא לא פחות ממדהים!".

בסוף הניסוי שרה הייתה חטובה בהרבה, רזה ויפה יותר. יותר מכך, היא הייתה אנרגטית ושמחה יותר מקודם. כל התועלות הללו היו כתוצאה משינוי אחד קטן באורח החיים שלה – היא החלה לשתות הרבה מים.

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *