זאת הסיבה שאסור לכם לעולם לישון עם הטלפון הסלולרי מתחת לכרית!

טעינת המכשיר הסלולרי שלנו בזמן שאנחנו ישנים נראה כמו עניין לא מזיק שבשגרה. אך עבור ילדה המחזיקה המכשיר סמסונג, ההרגל כמעט הרג אותה.

ילדה בת 13 מצפון טקסס חיברה בלילה את המטען של מכשיר הסמסונג גלקסי S4 שלה, והלכה לישון. אך לאחר מספר שעות התעוררה על ידי ריח של משהו שרוף. כשקמה וחיפשה אחר מקור הריח, היא הבינה שהיא שמה את המכשיר הנטען מתחת לכרית. ולא רק שהחלק התחתון של הכרית היה שרוף לחלוטין, מכשיר הטלפון נשרף קליל ונשאר ממנו חתיכות פלסטיק שנמסו.

bd1



האירוע, לפי דיווח של פוקס 4 השאיר את המשפחה מופתעת לגמרי.

"יש לנו סיבה סבירה להאמין שהמוצרים שאנחנו קונים יהיו בטיחותיים", אמר אביה של הילדה. הוא אמר לפוקס 4 שהוא מאמין שהטלפון התחמם יותר מדי, מה שגרם לבטריה להתחיל שריפה.

הבטריה במכשיר הגלקסי הייתה בטריה חלופית, ויתכן שזאת הייתה חלק מהבעיה, כך אמר נציג של סמסונג לפוקס. בעיה נוספת, לפי סמסונג, הייתה שהטלפון נחנק על ידי הכרית, מה שמנע זרימת אוויר אליו בזמן הטעינה. זה משהו שהיצרן מזהיר מפניו בהוראות של המכשיר.

למרות הטעויות התמימות של הילדה, סמסונג אמרו שהם יחליפו את הטלפון, את הכרית ואת המזרן שהיו מעורבים בתקרית.

"סמסונג לוקחים ברצינות יתרה את נושא אבטחת האיכות של המוצרים", אמר הנציג.

"הצענו ללקוחה מכשיר חדש, ואנחנו בוחנים וחוקרים את המכשיר השרוף כדי לגלות מה קרה. אנו מפצירים בכל הלקוחות לקרוא את הוראות הבטיחות, ובנוסף, המדריכים שלנו מזהירים שכל הטלפונים זקוקים לאיוורור, ושאין לכסות אותם עם חומר כמו מצעים של מיטה".

bd2

אך למרות שהמשפחה מטקסס קיבלה שירות ותשובות ענייניות, משתמש רדיט אחר שפרסם את הסיפור שלו קיבל שירות קצת פחות טוב.  מכשיר הגלקסי S4 שלו נשרף קליל למרות שהמטען והבטריה היו מקוריים. ולמרות שסמסונג הבטיחו לו שיקבל מכשיר ומטען חלופי, עבר כבר חודש ועדיין אין תשובה מהחברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *