מתכון סודי מציל חיים: ערבבו את 4 המרכיבים הללו שיעזרו לכם להילחם ולמנוע את הסרטן!

לטבע של גוף האדם יש דרך מסתורית משל עצמו לארגן את החומרים המזינים, ומה שאנחנו צריכים לעשות זה למצוא את המוצרים והמרכיבים הטובים ביותר ואת הדרך הנכונה לשלב ביניהם.

זאת תרופה קלה להכנה שיכולה לעזור למנוע את מחלת הסרטן. זה שילוב נהדר שנוצר על ידי קרולין אנדרסון שמכיל שלושה חומרים מזינים עצמתיים. אבל כדי להפוך אותה לתרופה בריאה יותר נוסף מרכיב אחד נוסף.

הפורמולה הזאת נועדה להילחם המחלה הקטלנית ביותר.

הכח של המתכון הזה מבוסס על המסורת ההודית, בת ה 2000 שנים. במשך אלפי שנים, ההודים השתמשו בחול המזין הזה, ומעל 5000 מחקרים רפואיים בוצעו כדי לגלות את הכח והעצמה שהוא מספק.

אם צורכים אותה באופן קבוע, התערובת הנפלאה הזאת יכולה לחולל שינויים, ולהפחית את הסיכון לחלות בסרטן. מספר מומחים גילו אפילו שהיא יכולה לרפא גידולים קטלניים.

ur



מרכיבים:

1 כפית שמן זית בכבישה קרה (אפשר להשתמש בשמן קוקוס אורגני)

1/4 כפית פלפל שחור

1/2 כפית ג'ינג'ר

1/2 כפית כורכום

אופן ההכנה:

הכניסו את כל המרכיבים לקערה וערבבו היטב. את התערובת אתם יכולים להוסיף למרק, סלט, ותבשילים. אם תוסיפו חלק ממנה לגביע יוגורט תאכלו להכין משקה בריא. אתם יכולים לבלוע את התערובת כמו שהיא, אבל נסו קצת קודם כל, יתכן ולא תצליחו לבלוע את הכל. מומחים מציעים לבלוע את התערובת ישר, כך החומרים המזינים מעובדים טוב יותר בגוף.

כדי למנוע סרטן יש לקחת את המנה פעם ביום, כדי לחסל תאים סרטניים יש להכין את המנה 3-4 פעמים ביום.

רוצים לדעת מה הסוד של המתכון הזה? 

לפלפל שחור יש יכולת לזרז את הספיגה של החומר המזין שנמצא בכורכום – כורכומין. ניסוי מדעי שנערך לאחרונה הראה שהחומר הפעיל בפלפל השחור, הפיפרין, ממריץ את הספיגה של הכורכומין ב 2000%, ומגביר את הספיגה באיברים.

כורכום, המוערך בזכות היכולות האנטי דלקתיות ואנטי סרטניות שלו, הוא המרכיב החזק ביותר. הגורמים המרכזיים לסוכרת, מחלות לב וסרטן הן דלקות כרוניות. כורכומין, מעניק לכורכום יכולת אנטי דלקתית בזכות התרכובת הכימית שלו. מחקרים הראו שלטיפול עם כורכומין יש השפעות נפלאות נגד מחלות שונות וסרטן המעיים, השד, והשחלות.

טיפ נוסף: הוסיפו לתערובת שלכם שמן לבונה מכיוון שיש לו סינרגיה נפלאה עם כורכום. מדענים טוענים שהוא מספק השפעה כמו של כימותרפיה, בלי תופעות הלוואי. מומלץ לשים 2-3 טיפות מתחת ללשון, 2-3 פעמים ביום. אפשר גם למרוח קצת על הצוואר.

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *