העולם בהלם! מדענים גילו שצמח התבלין הזה מחסל תאים סרטניים תוך 24 שעות

ככל שאנחנו מתקדמים יותר אל תוך החברה המודרנית אנחנו נתקלים בתרופות טבעיות שונות שהיעילות וההשפעה שלהן פשוט מדהימות, ואנחנו נשארים נדהמים ותוהים איך ומדוע גילינו זאת רק עכשיו.

הצמח או התבלין הוא אותו אחד שמשתמשים בו בסלט ברחבי אסיה והוא הראה יכולות מדהימות בחיסול תאים סרטניים בלי שהוא פוגע ברקמות בריאות. לפי חוקרים באוניברסיטת וושינגטון, הם הצליחו ליצור תרכובת המבוססת על רפואה סינית מסורתית והיא יעילה פי 1200 בחיסול תאים ממאירים בהשוואה לטיפול כימותרפי.

הצמח הזה (לענה מתוקה) בשילוב ברזל יכול לשים לעצמו למטרה באופן סלקטיבי תאים סרטניים והוא הוכח ככלי מדהים בטיפול במחלה הארורה. החוקר הראשי, הפרופסור לכימיה באוניברסיטת וושינגטון, טומיקזו ססאקי, מתאר את התרכובת כ "…סוכן מיוחד ששותל פצצה בתוך התא הסרטני".

met

כפי שכולנו יודעים, כימותרפיה הוא טיפול שיש לו תופעות לוואי קשות ביותר, בנוסף לכך שהוא הורג לא רק תאים סרטניים, אלא גם תאים בריאים, החוקרים מעודדים מאוד מהממצאים שלהם. הטיפול שפותח על ידי ססאקי והצוות שלו הוא ספציפי ומדויק ביותר, כשהם הדגימו חיסול של 12,000 תאים סרטניים על כל תא אחד בריא שמת. זה מקטין בצורה דרסטית את תופעות הלוואי.

מה עומד מאחורי התגלית המדהימה הזאת? האלמנט של ארטמסנין, מרכיב פעיל שאפשר למצוא בלענה מתוקה. הצמח הזה טיפול בהצלחה בחולי מלריה והציל מיליוני אנשים מסביב לעולם. שילוב של הצמח הזה עם העוצמה של ברזל, התרכובת הזאת מסוגלת לעזור לעצור ולתחזק גדילה מהירה של גידול סרטני.

אין ספק שהמחקר הזה יכול וצריך לשנות את כללי המשחק.

One thought on “העולם בהלם! מדענים גילו שצמח התבלין הזה מחסל תאים סרטניים תוך 24 שעות”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *