מדוע אתם צריכים לאכול 3 ביצים ביום. אתם לא תאמינו לתוצאות!

למרות יש אנשים שמעדיפים תפריט צמחוני ו/או טבעוני, אכילת ביצים היא אחד המרכיבים הכי חשובים בתפריט של אדם בכל הקשור לקבלת המיטה מהאוכל שאתם אוכלים. אכילת ביצים מדי יום יכולה לחולל פלאים לבריאות שלכם ואם אתם מודאגים בקשר לכוסלטרול, אל חשש. ביצים מכילות 180-186 מיליגרם כולסטרול, בזמן שהכבד שלכם מייצר כ 1000-2000 מיליגרם כולסטרול מדי יום.

אכילת ביצים לא תעלה את רמת הכולסטרול אלא תחליף את הכולסטרול בכולסטרול אחר. מלבד זאת, אכילת ביצים היא יותר מחשובה עבור תפריט של כל אחד ואחת מכם.

1. עצמות

מכיוון שביצים מכילות ויטמין D וסידן, הן מהוות מקור מושלם לחיזוק העצמות שלכם כאשר הן מתפתחות עם הרגלי ההתעמלות שלכם. ויטמין D ישפר באופן טבעי את ספיגת הסידן של הגוף שלכם.

bet

2. שרירים

אכילת ביצים היא חיונית לבניית שרירים. צריכת שתי ביצים יכולה לספק לגוף שלכם את אותה כמות החלבונים של מנת בשר אחת ובלי לחשוף את עצמכם לחומציות ולשומן של הבשר.


3. חומרים מזינים

מלבד מכוח הבנייה הפיזית שיש לביצים, הם עשירים בחומרים מזינים שהגוף שלכם צריך על מנת לגדול. הם עשירים בריבופלבין, חומצה פולית, ברזל, פוספור, סלניום, מגנזיום, ויטמין A, E, וB6. ביצים הם באמת אחד המאכלים הכי טובים שאתם יכולים לשלב בתפריט היומי שלכם.

4. מסייע בהורדת משקל

מכיוון שביצים הן מקור לכמעט כל מה שהגוף שלכם צריך, הן מושלמות בסיוע להורדת משקל. הן לא מכילות קלוריות רבות, והוכח על ידי the American College of Nutrition וה International Journal of Obesity שאכילת ביצים בבוקר מפחיתה את כמות המזון שאתם אוכלים במהלך היום. המשמעות היא שלא תעלו משקל מכיוון שהייתה לכם ארוחת בוקר נפלאה אם מזון נפלא שכבר נמצא בבטן שלכם.

אנחנו מקווים שזה יתן לכם השראה לאכול בריא יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *