היא שיתפה את התמונה של התינוק שלה בפייסבוק כאזהרה לכל ההורים לעשות את זה…!

דמיינו לעצמכם שאתם רואים את הבן שלכם מתמלא באבעבועות רוח. זה היה המקרה עבור קיילי בורק. הבן שלה, אלייג'ה, סבל ממקרה קשה ביותר של יבלות ופריחות בכל הגוף שלו הקטן שלו. הוא היה צעיר מדי בשביל לקבל חיסון, אך היא עדיין רוצה להזהיר את כל ההורים מה עלול לקרות אם לא מחסנים.

אפשר לראות את הגוף של התינוק מלא מכף רגל ועד ראש באבעבועות וזה צריך לשמש תזכורת למה שעלול לקרות אם ילד לא מקבל את החיסונים שלו. וילדים יכולים להעביר מחלות לילדים אחרים כמו אלייג'ה, אשר צעירים מדי בשביל להתחסן או לקבל טיפול רפואי. האמא הזו עכשיו מתחננת להורים לחסן את הילדים שלהם, הבן שלה התאשפז בגלל חומרת המצב. הוא היה בן 11 חודשים בלבד, אך היה במצב קשה בגלל התפרצות האבעבועות שכיסו את כל הגוף שלו.

היבלות שכיסו את הגוף שלו גרמו לזיהומים קשים. ועכשיו הילד נמצא בסכנת חיים. עשרות אלפי אנשים שיתפו את התמונות הללו בפייסבוק, וזה מה שהאמא כתבה יחד עם התמונות:

"הילד הקטן והמסכן שלו שהיה צעיר מדי בשביל לקבל חיסון חלה באבעבועות רוח. השורה התחתונה, אם אתם לא מחסנים את הילדים שלכם אתם אידיוטים. תחשבו על הסכנה שאתם מעמידים ילדים אחרים שצעירים מדי בשביל לקבל חיסון".

האמא והאחות של התינוק, קליה, גם הן נדבקו. אך קליה קיבלה טיפול…

"מכיוון שקליה קיבלה חיסון לפני זמן רב, הופיעו לה כמה נקודות ויבלות, אך היא בסדר גמור", כתבה האמא.



הנה ההסבר של האמא לתגובה שהיא קיבלה מהמחלה:

"אבעבועות רוח אצל מבוגרים זה דבר איום וכואב, הייתי מעדיפה ללדת בלי אפידורל מאשר לקבל אבעבועות רוח. הם נתנו לי תרופה כדי להקל על הסימפטומים".

ברגע שהתינוק הפסיק לשתות האמא לקחה אותו לבית החולים. היא סבלה מיבלות בגרון, אז היא תיארה לעצמה שגם התינוק סובל מזה.

יש קהילה שלמה שהיא נגד חיסונים, אבל כפי שאפשר לראות – זה מה שקורה לילדים שלא מתחסנים.

צפו באמא מבקשת מכולם לחסן את הילדים שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *