היא קנתה מדפי קירור מחנות הכל בדולר, אבל היא משתמשת בהם בצורה הכי לא צפויה

חנות הכל בדולר היא גן עדן של אוצרות. מכרטיסי ברכה זולים ומעטפות, עד לנרות וכלים למטבח. אפשר למצוא שם הכל ובזול.

אחת הסיבות שאנחנו אוהבים את חנות הכל בדולר היא שאפשר למצוא שם מוצרים רבים ולהשתמש בהם לדברים אחרים לגמרי. מכיוון שהם כל כך זולים, אנו לא חוששים לשבור או לקלקל אותם. למשל, תראו כמה שימושים אתם יכולים לעשות עם מדפי קירור.

בדרך כלל משתמשים בהם כדי לקרר עוגיות, עוגות ומאפים אחרים, אך למדפים האלה יש שימושים רבים מלבד המטבח. הנה 11 השימושים האהובים עלינו.

lo1

1. מדף תבלינים

lo2

ברוב הבתים יש מדפי תבלינים, אבל האם ידעתם שאתם יכולים להכין אחד ממדף קירור? כל מה שאתם צריכים זה פלאייר וקצת כוח. אל תבזבזו ארון שלם על אחסון תבלינים – תיצרו את המדף הזה ותחסכו מקום.



2. מדף נעליים

lo3

מתקן ייבוש כזה הוא חובה בכל כניסה לבית, במיוחד בחודשי החורף כאשר הנעליים רטובות ומבוצבצות. מתקן כזה ייבש את הנעליים וישמור על הבית נקי.

3. מארגן מכסים

lo4

אם אתם כמוני, יש לכם יותר מדי כלי אחסון מפלסטיק. בכל פעם שאני צריך לאחסן משהו, אני פותח את הארון ומפולת של כלים ומכסים נופלת עלי. עם הטריק הזה, המכסים ישארו מסודרים ויהיה קל למצוא אותם בכל פעם.

4. מתלה צעיפים

lo5

תמיד קשה לארגן ולסדר צעיפים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחבר מדף קירור לקולב כדי לתת לארון שלכם מתלה צעיפים אלגנטי ויעיל

5. מארגן בדים

lo6

בדיוק כמו מתלה הצעיפים, מדפי קירור הם דרך מצוינת לארגן את הבדים שלכם. זה הכרחי לכל מי שאוהב לתפור. פשוט קחו מדף קירור קטן, כמו זה שבתמונה וקשרו אותו לקולב. אנו ממליצים להשתמש בסרט נחמד כדי להעניק לו אישיות משלו

6. תצוגת כרטיסי ברכה

lo7

תוכלו להשתמש במדפי קירור כתצוגה חמודה להראות את כרטיסי הברכה שלכם, וליצור קולאז' תמונות ייחודי. חברו כמה מדפים לקיר, ואז השתמשו באטבי כביסה כדי להדק את התמונה או הברכה

7. מארגן עגילים

lo8

נמאס לכן לחפור בקופסת התכשיטים שלכן ולגלות שאיבדתן את העגיל שחיפשתן? אל תתנו לעגיל נוסף לחמוק על ידי כך שתתלו אותו על מדף הקירור. בעזרת כמה ווים פשוטים תוכלו לחבר את המתלה היכן שתרצו ולשמור על כל העגילים במקום אחד ומסודר.

8. תצוגת תכשיטים

lo9

אם אתם מייצרים ומוכרות את התכשיטים שלכם, הניחו אותם על מדף הקירור והשתמשו בו בתור תצוגה יפה



9. מתלה למשקפיים

lo10

בדיוק כמו עם העגילים, מדף קירור משמש כמתלה מצוין למשקפיים

10. ארגונית למשרד

lo11

רוצים לשמור על המטבח או משרד מסודר אבל לוחות שעם הם לא הסטייל שלכם? השתמשו במדף קירור וכמה סיכות מגניבות כדי לאחסן את העטים, ופנקסים. לעולם לא תשכחו לקנות חלב או לשלוח אימייל שוב.

11. נברשת מגניבה

lo12

עד עכשיו הכל היה פרקטי למדי, אבל המברשת האמנותית הזאת היא פשוט מגניבה, שלא לציין שממש קל להכין אותה.

מקור

One thought on “היא קנתה מדפי קירור מחנות הכל בדולר, אבל היא משתמשת בהם בצורה הכי לא צפויה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *