היא פתחה צנצנת של משחת ויקס, אבל אין לה צינון – הרעיונות האלה גאוניים!

יתכן והשתמשתם במשחת ויקס נגד צינון או קושי נשימה, אך מסתבר שיש שימושים רבים נוספים מלבד מריחת המשחה על החזה. קבלו את השימושים המפתיעים והלא רגילים למשחת ויקס.

הרגעת כאבי שרירים

vi1

אתם יוצאים ממכון הכושר והשרירים שלכם תפוסים וכואבים. שרירים תפוסים וכואבים אחרי אימון זה דבר שכיח שיכול לקרות גם יום או יומיים אחרי האימון. שכבה דקה של משחת ויקס על האזור בו השרירים כואבים, עם מכבת חמה שמכסה את האזור יכולה להקל מאוד על הכאב.



שומרת על חיות המחמד במקום

vi2

אם יש לכם חיית מחמד שנכנסת למקומות שאסור לה או עושה צרכים במקומות אסורים, אז משחת ויקס תציל אתכם! פשוט תפתחו את הצנצנת במקום בו שאתם לא רוצים שחיית המחמד שלכם תלך. הריח החזק שומר שהם לא יתקרבו. אפשר להשתמש בזה נגד כלבים וחתולים, אפשר למרוח שכבה דקה ליד חלונות ו/או שולחנות שאתם לא רוצים שהם יעלו עליהם.

נגד חתכים ופציעות

vi3

משחת ויקס גורמת לחתך להחלים מהר יותר ומונעת זיהומים אפשריים. כמובן שפצעים או חתכים גדולים יותר צריכים טיפל רפואי רציני יותר.

מפסיק כאבי ראש

vi4

כאבי ראש הם עניין שכיח והגורם יכול להיות לחץ או רעשים חזקים. מרחו קצת משחת ויקס מתחת לאף כאשר כאב הראש מכה. המנטול יכול לעשות פלאים ולהעביר את כאב הראש.

מתקן סדקים בכפות הרגליים

vi5

להרטיב את העור זה עניין חשוב, במיוחד בתקופת החורף כאשר יובש וסדקים יכולים לקרות בקלות בכפות הידיים והרגליים. מרחו שכבה של ויקס מספר פעמים ביום, לבשו גרביים ו/או תחבושות על המשחה, והסדקים לאט לאט יעלמו.

נגד חבורות

vi6

קצת מלח יחד עם משחת ויקס זה שילוב נפלא למריחה על החבורות בגוף. השילוב מאפשר החלמה מהירה יותר של הפגיעה.



מגן נגד חרקים

vi7

חסכו מעצמכם את הספריי השונה שיש נגד חרקים, ובמקום מרחו שכבה של ויקס. לא תרגישו עקיצות יתושים. זה מצוין כאשר אתם הולכים לטיולים, לים, או אפילו סתם יושבים במרפסת בשעות בערב. המשחה יכולה גם להרגיע עקיצות קיימות.

הנה שימושים נוספים למשחת ויקס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *