האם פיב"א תצליח להפוך כדורסל 3 על 3 לספורט אולימפי

פיב"א רוצים להפוך את 3 על 3 בכדורסל לספורט אולימפי, והם מקווים לעשות זאת כמה שיותר מהר, על מנת שבאולימפיאדת ריו 2016 כבר נראה משחקים של 3 על 3. 

המזכיר הכללי של פיב"א – פטריק באומן אמר ל – USA Today שהם מתכננים להציע את ה – 3 על 3 כספורט אולימפי עד 2016. באומן טוען שכדורסל 3 על 3 יהיה כמו שחייה צורנית לתחרויות השחייה, וכדורעף חופים לכדורעף. פיב"א מתכננים גם להקים תכנית דירוג, על מנת שיהיה אפשר לקבוע מי הן הנבחרת הטובות בעולם.

הרעיון של כדורסל 3 על 3 הוא לתת לעוד מדינות הזדמנות להתחרות בענף הכדורסל במשחקים האולימפים. באומן אומר שיותר מדינות שולחות קבוצות להתחרות בטורנירים של 3 על 3 ברחבי העולם, אז הוא מצפה שכך יהיה גם באולימפיאדה.

הרעיון עצמו הוא נחמד, ויתכן שהעליונות האמריקאית בכדורסל תיפגע נוכח מקצוע שכזה. אין ספק שזה בהחלט יוסיף הייפ סביב הטורניר הזה, אבל מצד שני יתכן וזה יצור בעיתיות. הרי כדורסל 3 על 3 נחשב כסטריט בול, למרות שיש תחרותיות במקצוע, הוא נחשב ליותר שואו מאשר ספורט תחרותי. אנשים באים לראות שחקנים עושים דאנקים מטורפים, מקפיצים ושולטים בכדור טוב יותר מאלן אייברסון. אז השאלה היא אם זה מה שנראה באולימפיאדה, או שאכן יהיו ליגות מסודרות, ואליפויות עולם מסודרות. אם לא, חבל על הזמן, וזה יהיה כמו משחק אולסטאר עם הרבה שואו ובלי תחרותיות. אני מקווה שאתבדה. אך רק הזמן יגיד…

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *