שמו של יוסיין בולט צויץ הכי הרבה בטוויטר בזמן המשחקים האולימפיים

במהלך 16 ימי האולימפיאדה צויצו כ – 150,000,000 ציוצים בקשר לאולימפיאדה. 150 מיליון !!! מספר בלתי נתפס. כל כך הרבה אנשים צייצו במהלך האולימפיאדה שרשת טוויטר קרסה לזמן קצר. ומתוך 150 מליון הציוצים אף אחד לא הוזכר יותר מיוסיין בולט. מן הסתם.

על פי רויטרס יוסיין בולט צוין 80,000 פעמים בדקה במהלך מירוץ ה – 200 מטר, ו – 74,000 ציוצים עם שמו של בולט היו בזמן ריצת ה – 100 מטר. במקום השני הגיע אנדי מארי עם 57,000 ציוצים במהלך המשחק על מדלית הזהב מול רוג'ר פדרר.

שמו של יוסיין בולט היה בין 9 ספורטאים ששמם צויץ יותר ממליון פעמים במהלך אולימפיאדת לונדון. בין ה – 9 אפשר למצוא את מייקל פלפס, קובי בראיינט, לברון ג'יימס, טום דיילי, וגבי דאגלס. שמו של בולט ודאי צויץ גם על ידי כריס ג'ונסון, הראנינג בק הנפלא של טנסי טייטנס מה – NFL שטען שהיה מנצח את יוסיין בולט במירוץ.

אין ספק שלרשת החברתית הפופולרית היה חלק חשוב מאוד במשחקים האולימפיים. ספורטאים העלו תמונות, עיתונאים דיווחו ישר מהמגרשים, ולמעשה היה אפשר לעקוב אחר המשחקים רק מלקרוא ציוצים של אנשים. מה השלב הבא? ספורטאים מצייצים תוך כדי משחק? מי יודע, אולי גם זה יקרה בסופו של דבר.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *