קארים עבדול ג'באר: אנדרו ביינום לא רוצה ללמוד את יסודות המשחק

היכולות של אנדרו ביינום לא מוטלות בספק. יש לו את היכולת להיות אחד הסנטרים הטובים ב – NBA, ומעולם לא פיקפקו בכישרון שלו, לעומת זאת – במוטיבציה שלו בהחלט פיקפקו. אוהדי פילדלפיה 76 (ביינום עבר בטרייד של דווייט הווארד לפילי) מקווים ששינוי הנוף יביא גם שינוי של גישה אצל הסנטר הצעיר והתחלה חדשה למועדון שלהם.

מישהו שעבד עם אנדרו ביינום בשנים האחרונות, ומכיר אותו מצוין הוא הסנטר האגדי – קארים עבדול ג'באר. קארים מכיר את כל המגרעות של אנדרו ביינום, ויודע מה דווייט הווארד יכול להביא ללוס אנג'לס לייקרס שביינום לא.

"דווייט הווארד מאוד מחויב למשחק ולניצחון" אמר קארים עבדול ג'באר ל – LA Times "לאנדרו ביינום היו עליות ומורדות בנושא הזה. מדי פעם הוא רוצה לשחק, ועושה עבודה פשוט נפלאה, ויש את הפעמים האחרות שהוא פשוט נראה לא בפוקוס".

"כשהתחלתי לעבוד איתו היה לו רעב ללמוד, היא העריך את הדברים שלימדתי אותו, אבל כאשר הוא הגיע למסקנה שהוא למד כל מה שהוא רצה ללמוד הוא לא רצה שאעזור לו יותר עם המשחק שלו, הוא לא רצה ללמוד את הדברים הבסיסיים".

במהלך השנים שלו בלייקרס ביינום היה ידוע כשחקן בעייתי שמפספס מפגשים של הקבוצה, ופשוט עושה דברים מטופשים בזמן משחקים. אפשר לומר שהוא השקיע יותר בדברים המטופשים אפילו יותר מאשר בסגירה לריבאונד, או בלקלוע סלים. אם אנדרו ביינום היה לוקח את עצמו בידיים, משקיע, ומראה רצינות, אין לדעת לאן הכישרון שלו היה מגיע, ואין לדעת עד לאן הלייקרס היו מגיעים.

אם הדברים שקארים עבדול ג'באר אומר הם נכונים (ולמה שלא יהיו) אז עם דווייט הווארד הלייקרס הולכים להיות קבוצה סופר מפחידה, וכמובן שהסנטר הענק מגיע מאורלנדו יביא את הדברים שביינום לא הביא.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “קארים עבדול ג'באר: אנדרו ביינום לא רוצה ללמוד את יסודות המשחק”

  1. ביינום שחקן מעולה, לא יודע אם הוא יכול להשתפר יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *