במשך חמישה חודשים היא סרגה את שמלת הכלה שלה בנסיעה באוטובוס לעבודה, והתוצאה פשוט מהממת!

זה מדהים הדברים שאפשר לעשות כאשר אתם מנצלים את הזמן שלכם בחוכמה.

צ'י קרנטה לא בילתה את 50 דקות הנסיעה שלה באוטובוס כל בוקר בגלישה בפייסבוק, או התכתבויות בוואטסאפ. במקום, היא השקיעה את הזמן שלה בחוכמה – היא הפכה חמישה חודשים של נסיעה לשמלת כלה מהממת.

קרנטה, סורגת מחוננת, החליטה לסרוג את שמלת הכלה שלה כדי לחסוך כסף וכדי לחלוק כבוד לאישה שלימדה אותה לסרוג.

"חשבתי שסריגת שמלת הכלה שלי תהיה דרך יפה לכבד את זכרה של סבתא שלי שלימדה אותי לסרוג כשהייתי ילדה", היא אמרה. "הלוואי וסבתא שלי יכלה לראות את השמלה, אבל היא נפטרה לפני מספר שנים".

רוב הנשים משלמות כסף רב על שמלת הכלה שלהן, אבל לקרנטה היא עלתה 30 דולר (פלוס עלות הנסיעה באוטובוס), ועל ידי כך שהיא סרגה את השמלה בכל בוקר בנסיעה באוטובוס, היא פינתה לעצמה זמן לתכנן את החתונה.

בתור מישהי שעברה את התהליך לקרנטה יש עצה לכלות לעתיד: "אני חושבת שאתן צריכות לזכור שאין דרך נכונה לעשות את החתונה שלכן. החתונה שלכן היא שלכן, של בן הזוג, של המשפחה והחברים", היא אמרה. "אני בהחלט אעביר את השמלה לילדות שלי אם הן ירצו אותה".

קרנטה הוכיחה ששמלת כלה יפה לא צריכה לעלות הרבה כסף. "השמלה הייתה בעצם בחינם בגלל שלא הוצאתי עליה כסף (פחות מ 30 דולר עבור כל החומרים). ולא הייתי צריכה "לבזבז" עליה זמן, לא יכולתי לנצל את הנסיעה שלי לעבודה כל בוקר בצורה יותר טובה".

כלות לובשות את שמלת הכלה שלהן פעם אחת בלבד, לקרנטה יש תכניות עבור שלה.

"את השמלה אפשר לכבס במכונת כביסה (כיבסתי אותה כמה פעמים), לא מתקמטת ולא צריכה טיפול מיוחד, אני מתכננת ללבוש אותה שוב בשילוב צבעים אחרים".

המאמצים שלה לא היו משנים אם השמלה לא הייתה יוצאת מהממת כל כך. ואנחנו חושבים שהגיע הזמן שלנו לנצל את הזמן הפנוי שלנו בצורה קצת יותר יעילה וחכמה. מי יודע איזה קסם נוכל ליצור..

צפו איך השמלה נוצרה בסרטון סטופ מושן:

אל תשכחו לשתף את הכתבה עם החברים והמשפחה שלכם אם גם אתם קיבלתם השראה מיצירת ה DIY של קרנטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *