אם תעשו את 6 הדברים האלה, לעולם לא תראו יותר עכבישים במטבח, שירותים וחדר השינה

רוב האנשים מפחדים מחרקים ועכבישים. במיוחד אם אתם גרים בבית עם חצר, אז סביר להניח שתתקלו בברחשים האלה לעתים קרובות.

יתכן וניסיתם בעבר כל מיני קוטלי חרקים שמטרתם להרחיק את החרקים, אבל מלבד העובדה שהם לא תמיד עובדים, הם גם מלאים בכימיקלים רעילים.

מצד שני, אתם יכולים להשתמש בשיטות טבעיות שיעזרו לכם להילחם בפוביה. כך תעשו זאת.

אתם אולי חושבים שקוטלי החרקים שאתם יכולים לקנות הם היעילים ביותר, אבל העובדה היא שדוחה חרקים טבעי הוא יעיל הרבה יותר, ולא מכיל את הכימיקלים הרעילים.

פרי הדר

עכבישים פשוט שונאים פירות הדר. אז אם יש לכם שמן אתרי לימון, אתם יכולים להיפטר מהם בקלות. יותר מכך, אתם יכולים לשפשף קליפות לימון או תפוז באזורים בהם העכבישים מופיעים ונמצאים.

djod

ארז

עץ ארז יכול להרחיק עכבישים מהארונות שלכם, על ידי הנחת קוביות מעץ ארז בארונות, כמו גם בגינה. בנוסף, אתם יכולים לקנות קולבים מעץ ארז, ולשכוח מעכבישים וגם מעש.

חומץ

אתם וודאי כבר יודעים שחומץ הוא אחד המוצרים היותר רב גוניים שאתם יכולים לקנות. הריח שלו מרחיק נמלים, יתושים, ועכבישים. אתם יכולים להכין ספריי דוחה חרקים, על ידי ערבוב כוס חומץ עם 2 כוסות מים, בבקבוק ספריי, ולרסס בבית ובחצר.



שמן אתרי נענע

עכבישים שונאים נענע בדיוק כפי שאנחנו אוהבים אותה! כדאי לכם להכין דוחה חרקים על ידי ערבוב 8 טיפות שמן אתרי נענע עם כף סבון כלים, כדי לסייע למולקולות השמן במים להתפזר בבקבוק הספריי. אם ריח הנוזל לא מספיק חזק, אתם יכולים להוסיף עוד 8 טיפות של השמן. ערבבו היטב, ורססו בכל הבית.

ערמונים (או אגוזים אחרים)

עצי אגוז כמו ערמון, ואגוזי מלך יעילים מאוד בהרחקת חרקים. בריח שלהם ישנו כימיקל שעכבישים לא מסוגלים לסבול. הניחו כמה ענפים ואגוזים על אדן החלון ומהר מאוד הבעיה תיפטר.

שמרו על ניקיון!

הבית צריך להיות נקי כדי למנוע מהאורחים הלא רצויים להגיע. זה אומר שעליכם לשאוב אבק ולטאטא את הבית. אנחנו ממליצים גם על ניקיון עונתי, אתם תופתעו כמה מקום באמת יש לכם בבית.

בנוסף, תוודאו שאתם מנקים מחוץ לבית. אם יש לכם דשא, תוודאו שהוא נקי מענפים, עלים וכו'. אם אתם גרים בדירה, תוודאו שהמרפסת והחלונות נקיים, ושאין חריצים מהם החרקים יכולים להיכנס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *