אל תזרקו חולצות עם כתמים! הטריק הגאוני הזה יסיר את הכתמים הכי חזקים ומגעילים שעל הבגדים שלכם

כולנו היינו שם בעבר. אתם מפילים חתיכת אוכל על החולצה האהובה עליכם והתוצאה היא כתם שמנוני ומגעיל שלמעשה הורס לגמרי את החולצה.

את השומן הזה כמעט ואי אפשר להסיר. אתם יכולים לנסות ולנסות, ולפעמים תצליחו להסיר 80% מהכתם, אבל זה לעולם לא יהיה מספיק טוב. אתם מתעצבנים וזורקים את החולצה לפח, אפילו שהיא האהובה עליכם.

הנה טריק ישן שסביר להניח שרובכם אינכם מכירים, ואולי חלקכם כבר שכחתם ממנו. הוא מעולה להסרת כתמים ולעולם לא תדאגו שוב בקשר לזריקת החולצה האהובה עליכם לפח!

הנה מה שאתם צריכים: סבון כלים נוזלי, WD-40, סודה לשתייה, מברשת שיניים ישנה, חתיכת קרטון, ומקלות אוזניים.
bb1



רואים את הכתם המגעיל? כן, בהחלט מגיל. הניחו את הקרטון מאחורי הכתם, ורססו אותו עם WD-40. הקרטון הוא כדי למנוע את התפשטות ה WD-40 לחלקים אחרים של החולצה. אתם יכולים להשתמש במקלות האוזניים כדי למרוח את ה WD-40 על הכתם. ה WD-40 'מפעיל מחדש' את השמן.

bb2

סודה לשתייה…פזרו סודה לשתייה על כל הכתם. כן, שימו כמות נדיבה. זה יספוג את השמן.

bb3

השתמשו במברשת השיניים כדי למרוח ולהכניס את הסודה לשתייה אל תוך הכתם. הסודה תהפוך לגושית

bb4

bb5

שפכו את נוזל הכלים על הסודה לשתייה, מרחו גם את זה עם מברשת השיניים. אולי כדאי שתכינו סמרטוט קטן כדי לנגב את הכושים שיתקעו על מברשת השיניים.

bb6



הוציאו את הקרטון והכניסו את החולצה למכונת הכביסה והפעילו את המכונה (אתם יכולים להוסיף בגדים נוספים למכונה אם תרצו). אבל אל תכניסו את החולצה למייבש! (אם חלק מהכתם נשאר, המייבש למעשה 'אופה' את הכתם אל תוך החולצה).

bb7

טה-דה! הכתם נעלם! ואם אתם עדיין רואים אותו, חזרו על התהליך, עד שהוא נעלם לגמרי.

bb8

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *