אחות מזהירה לגבי סימפטום חדש לשפעת שרוב ההורים מעולם לא ראו

זה הזמן הזה בשנה שכולנו צריכים לקבוע תור כדי לקבל חיסון נגד שפעת, אם עוד לא קיבלנו.

הורים דרוכים במיוחד בתקופה הזו ועליהם לשים לב לדברים כמו חום גבוה וצינון אצל הקטנטנים שלהם. אבל עבור אמא אחת שהיא גם אחות, בנה פיתח תסמין שהיא בחיים לא חשבה לקשר אותו לשפעת וזה משהו שכולנו צריכים לקרוא.

ברודי ווילארד דאגה כאשר לבנה הייתה סִרְפֶּדֶת, אבל אחרי שלקחה אותו לרופא היא לא האמינה לאבחנה שהיא קיבלה. היא מיד פנתה לפייסבוק כדי להזהיר אחרים ואנו שמחים שהיא עשתה זאת!

"בבקשה קראו ושתפו", כתבה ברודי בפייסבוק. "בני חזר הביתה מבית הספר עם סרפדת. בכל פעם שהוא גירד, זה הופיע בצורה חזקה יותר. ניסינו להחליף לו בגדים ולעשות לו אמבטיה, אבל שום דבר לא עזר. התקשרתי לרופא ילדים. הם אמרו ששני ילדים נוספים הגיעו למרפאה עם תסמינים זהים והתוצאות הרבה שהם חולים בשפעת".

האמא המודאגת אמרה שכאשר לקחה את הילד שלה לרופא, הוא אובחן עם נגיף השפעת B, והיא לא האמינה.

"לא היו לו תסמינים כלל", היא כתבה בפוסט. "לא חום, לא שיעול, לא צינון. רק סרפדת. בבקשה שימו לב לילדים שלכם, אז אם יש להם סרפדת, בבקשה תתקשרו לרופא שלכם. מעולם לא שמעתי על סימפטום כזה אבל מן הסתם זה משהו שצריך לשים לב אליו".

הפוסט של האמא המודאגת הפך ויראלי ושותף יותר מ 260,000 פעמים.

סרפדת היא תגובה של המערכת החיסונית שנלחם בזיהום ויראלי, ובדרך כלל זה נמשך כמה ימים.

סרפדת אומנם אינה גורם לדאגה בדרך כלל, אך חשוב לקשר אותה לסימן לשפעת, כדי שילדים יוכלו להיבדק ולקבל אבחנה. שפעת B דומה לשפעת A, הוירוס שאחראי על מקרי מוות של שפעת, אך שפעת B אינה מסוכנת כמו A מכיוון שהוירוס ינו עובר מוטציה באותה המהירות.

הזמן הטוב ביותר לקבל חיסון נגד שפעת הוא לקראת סוף אוקטובר. החיסון מומלץ מגיל חצי שנה ומעלה, כולל נשים בהריון.

צפו בסרטון למטה כדי לגלות איך שפעת עוברת. אתם תהיו בהלם מהיכולת והעוצמה שלה להדביק במהירות.

בבקשה שתפו את הסיפור עם כמה שיותר אנשים, זה כל כך חשוב שכולנו נהיה מודעים לתסמינים כדי שנוכל לקבל כמה שיותר מהר ואל תשכחו לעשות חיסון נגד שפעת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *