שמפו אבקת סודה לשתייה: הוא יגרום לשיער שלכן לצמוח מהר יותר מאי פעם

לאבקת סודה לשתייה יש שימושים רבים – ניקוי, בישול, וטיפול בבעיות רפואיות.

ועדיין נראה שאנו לומדים בכל יום שימושים חדשים עבור המרכיב הנפלא הזה.

אבקת סודה לשתייה משפרת את איכות השיער ונפטרת משאריות שמפו ומרכך, ובכך מעניקה ברק נפלא לשיער שמחזיק זמן רב. אתם יכולים להשתמש באבקת סודה לשתייה במקום השמפו הרגיל שלכם, וליהנות מתוצאות מדהימות.

אם אתן חובבות DIY (עשה זאת בעצמך) ורוצות להימנע מההשלכות הכואבות של הכימיקלים שנמצאים במוצרי טיפוח השיער, אז בכתבה הזו אתן תלמדו איך להכין שמפו ביתי וטבעי שיעניק לכן תוצאות מדהימות!

יתכן ובהתחלה ההרגשה תהיה קצת מוזרה, מכיוון שהשמפו הזה אינו יוצר קצף, אבל אתן תתרגלו אליו, ובזכות התוצאות המדהימות שלו, כנראה שגם תמשיכו איתו זמן רב.

איך להכין את השמפו הביתי:

בבקבוק לחיץ, ערבבו אבקת סודה לשתייה עם מים ביחס של 3:1.

התאימו את הכמות לפי אורך השיער שלכן, אז אם יש לכן שיער ארוך, ערבבו 3 כפות אבקת סודה לשתייה עם 9 כפות מים.

לאחר מכן, מרחו את השמפו על שיער יבש, מהשורשים עד לקצוות, ותנו לו לפעול במשך כמה דקות. אחרי כמה דקות, שטפו את השיער עם מים חמים.

אחר כך, שטפו את השיער שוב הפעם עם חומץ תפוחים. ערבבו חומץ תפוחים עם מים ביחס של 4:1. בשביל לשפר את הריח אפשר להוסיף שמן אתרי לבחירתכן. הטו את הראש אחורה כדי למנוע מחומץ התפוחים להיכנס לעיניים.

הטו את הראש אחורה שוב ושטפו עם מים. אתן יכולות להכין את שטיפת חומץ התפוחים בבקבוק ולהשאיר במקלחת לשימוש עתידי מתי שתרצו.

את האפקט הראשוני תראו אחרי הטיפול הראשון, ואחרי כמה דקות, השיער שלכן יהיה מלא ברק ויתחיל לצמוח מהר יותר, חזק יותר ומלא יותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *