פייסבוק עומדת להפוך את כל עניין הפרידה הרבה יותר קל

בימים עברו לפני שמארק צוקרברג המציא את פייסבוק, פרידה מבן או בת הזוג הייתה דבר הרבה יותר פשוט. אבל עכשיו, הפרידה מהחבר או החברה לא תהיה הפעם האחרונה שתראו אותם. בזכות הכיף של הרשתות החברתיות, האקס/ית שלכם תהיה לנצח בפיד שלכם (אלא אם כן תסירו אותם מרשימת החברים שלכם).

אבל אפילו אם תמחקו אותם, הסיכוי שתראו אותם בפיד עדיין גבוה בגלל תיוגים של חברים משותפים וכו'.

ביום חמישי האחרון, פייסבוק הכריזו על פילטרים חדשים שאנשים יוכלו להשתמש בהם אחרי פרידה על מנת לצמצם את כמות החשיפה מהאקסים. אין יותר תמונות מחויכות עם מישהו אחר – תודה לאל!

fl1



הפיצ'ר הראשון ידאג שתראו את השם ותמונת הפרופיל של האקסים הרבה פחות בפיד שלכם, מה שאומר שלא תצטרכו 'לאנפרנד' או לחסום אותם. הכלי הזה גם יפסיק להציע את שמם של האקסים כאשר תשלחו הודעה או תתייגו תמונות.

אלו חדשות נפלאות, מכיוון שכמה שפחות תראו את הפנים ואת השם של האקס, כך תוכלו להתגבר עליו או עליה מהר יותר.

fl2



הכלי השני עוזר להגביל את כמות התמונות, סטטוסים וסרטונים שהאקסים שלכם יראו. חדשות נפלאות. אז פעם הבאה שאתם יוצאים וחוזרים  הביתה עם המון תמונות מביכות, אתם יכולים להיות רגועים – האקסים לא יראו אותן.

fl3

הכלי האחרון מאפשר לכם לבחור מי יכול לראות תמונות עבר שלכם עם האקס ולהסיר את התיוג של עצמכם מתמונות עם אותו אדם.

המסמר האחרון בארון מערכת היחסים, הכלי הזה הוא נפלא מכיוון שאיתו תוכלו סוף סוף להיפרד מכל התמונות עם האקס. אין יותר תמונות קיצ'יות מחופשות, אין יותר תמונות מהים, או מדייטים.

כל הכבוד צוקרברג, אתם כנראה לא כל כך גרוע אחרי הכל.

התאומים הללו שנולדו זה עתה לא הפסיקו לבכות, עד שהרופאים עשו את זה…

השמועה מספרת שתאומים מגיבים אחד לשני אפילו לפני הלידה, מסתבר שלזוגות יש אינטראקציה ברחם כבר בגיל 14 שבועות. עבור רבים, הקשר המיוחד הזה מחזיק כל החיים, ואפשר לראות אותו מתרחש כבר שניות בודדות אחרי הלידה.

לידה זה לא דבר קל, בטח לא עבור האמא, אבל ברגע שרואים את שני הקטנטנים האלה מגיבים אחד לשני בפעם הראשונה מחוץ לאמא שלהם, זה שווה  הכל.

צופה הצילה את חייו של מנחה תכנית טלוויזיה אחרי שהבחינה במשהו מוזר בצוואר שלו

טארק אל מוסא הוא איש בר מזל. הוא היה יכול למות אם לא עיני נץ של אחות שצפתה בתכנית הטלוויזיה שלו. הוא מנחה תכנית בשם ‘Flip or Flop’ בערוץ HGTV בקנדה יחד עם אישתו כריסטינה. התכנית השבועית מראה אנשים שקונים נכסים הרוסים ומשפצים אותם.

בשנת 2013 אישה בשם ראיין ריד צפתה בתכנית והבחינה בגוש בחלק התחתון של צווארו של טארק. ריד, אחות בבית חולים, מיד ידעה שמשהו לא בסדר ושלחה אימייל למפיקי התכנית וכתבה שהוא צריך ללכת באופן מיידי לבדוק את הגוש הזה.

ry1



הניחוש של גברת ריד היה מדויק ביותר. מר מוסא אובחן עם סרטן בלוטת התריס ומיד נכנס לניתוח. הגידול התגלה בזמן, הוא הוסר וטארק החל לעבור טיפולי יוד רדיואקטיבי.

ty2

טארק החלים והתגבר על הסרטן, והוא חייב את החיים שלו לגברת ריד. איזו אישה מדהימה!

צפו: בחור התחפש לרוברט לבנדובסקי וניסה להתחיל עם בחורות ברחוב. בפעם השלישית

הוא כבר עשה את זה בעבר ועכשיו הוא חוזר בפעם השלישית.

בחור אמריקאי התחפש לחלוץ באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי, ונסיה להתחיל עם בחורות ברחוב.

הקטע הכי מצחיק הוא בסוף, כאשר בחורה אחת זוכרת אותו מסרטון מלפני שנתיים.

הבחור גאון!

סרטון קריפי ביותר מראה את כדור הארץ נושם

בכל יום מפחידים אותנו בחדשות – מלחמות, פיגועים, חייזרים, אבל ממה שאנחנו באמת צריכים לפחד זה מהכוכב שלנו עצמו.

הסרטון הזה, שצולם על ידי בראיין נוטאל בנובה סקוטיה, קנדה, מראה את כדור הארץ נושם. נוטאל הסביר: "הרוח נשבה על העצים על הגבעה מספר ימים אחרי הוריקן פטרישיה".

tr1

"זאת הייתה רוח מערבית חזקה. הלכתי דרך שביל עצים שנכרתו לפני מספר שנים, כשנכנסתי אל תוך חלקת עצים שעוד לא נכרתו, שמתי לב שהאדמה זזה. אני מאמין שהעצים הגדולים יפלו מהרוח, אבל העצים הקטנים יותר תומכים בהם ושומרים עליהם, כשהרוח מעיפה אותם מצד לצד".

"כנראה שהשורשים לא צמחו עמוק מספיק, מכיוון שאין צורך כאשר הם מוקפים בעצים חזקים ששומרים עליהם. אבל הרוח החזקה הייתה גדולה עליהם, השורשים השתחררו והאדמה הלחה החלה להתפרק".

צבוע קיבל הפתעה מגעילה כאשר ניסה לאכול פיל דרך פי הטבעת

חיים של טורף הם לא קלים. ציד יכול להיות כואב וקטלני, וחיפוש אחר אוכל יכול להיות מסוכן ביותר אם טורף גדול יותר רודף אחרייך כשהוא מגן על הטרף שלו.

אבל מפעם לפעם, המזל מאיר לך פנים.

צבוע אחד בהחלט חשב שזהו יום המזל שלו, כאשר נתקל בפיל מת. אבל אז…

אדם בשם פאק דאט ביץ' פרסם בפייסבוק תמונה של הדרכון שלו כדי להוכיח שזה שמו האמיתי

אדם ויאטנמי בעל אזרחות אוסטרלית בשם פאק דאט ביץ' קיבל קריזה ופרסם תמונה של הדרכון שלו אחרי שפייסבוק סגרו לו את החשבון מספר פעמים.

פאק דאט ביץ', בן ה 23, סיפר לעוקבים בפייסבוק שהוא מוצא את זה 'מעצבן ביותר' ש'אף אחד לא מאמין לי שזה השם האמיתי והחוקי שלי'.

bi1



bi2

התמונה של הדרכון שלו בהחלט מוכיחה שזה שמו האמיתי – אותו מבטאים כך: פו דה ביק (phoo da bic) – התמונה של הדרכון שותפה יותר מ 130,000 פעמים בפייסבוק.

העובד של הבנק של אוסטרליה הסביר שהעצבים שלו נבעו מחוסר ההבנה של המערב להבין שמות שנראים להם מצחיקים.

"האם זה בגלל שאני אסייתי? זאת הסיבה?" הוא שאל בפוסט. 

bi3

הוא סיים את הפוסט הנימוס – 'שלכם, פו דה ביק'.

אם אתם רוצים ללמוד איך לבטא שמות כמו פאק דאט ביץ', צפו בסרטון למטה.

האמן הזה הולך כל היום בשלג הסיבירי כדי ליצור ציורי שלג ענקים ומרהיבים

סימון בק, אמן מרוסיה, קורא לעצמו 'האמן השלג' הראשון בעולם. הוא מבלה את כל היום בהליכה בתוך השלג הסיבירי קרוב ליקוטסק, סיבירי, כדי ליצור ציורי שלג ענקיים ומרהיבים, כמו הדרקון למטה. כל ציור לוקח בין 5 ל 10 שעות. אחלה דרך להישאר בכושר.

העקבות שלו יוצרות תבניות מרהיבות בשלג – כמו למשל צורות גאומטריות שאפשר ליהנות מהן רק ממרחק. בק החל לעשות את זה על מנת לשמור על כושר פיזי, כשיצר לראשונה בשלג כוכב מחומש ענק כשהוא משתמש במצפן בלבד כמדריך. הוא לאחרונה סיים ספר בשם 'אמנות השלג', שם הוא מציג יותר מ 200 מהעיצובים שלו. הנה חלק מהם.

mu1 mu2



mu3 mu4 mu5 mu6 mu7



mu8 mu9

אף אחד לא האמין כשהוא אמר מה החתול שלו עושה כשהוא שומע את השיר הזה. אז הוא צילם את זה…

האם הקשבתם פעם לדרייק, אמן ההיפ הופ אולי הכי גדול היום בעולם?

אם הקשבתם, קשה להאמין שלא שמעתם את הלהיט הענק שלו Hotline Bling. זה נמצא בכל מקום, ואי אפשר להתחמק מהשיר. אבל מה שאף אחד לא ציפה לו זה שבעלי חיים יתחילו לאהוב את השיר.

הכירו את דוצ'י, החתול המעריץ את דרייק הרבה יותר מההורים שלנו, והיחידי שיכול לרקוד עם הקצב בצורה מדויקת. כשהבעלים שלו אמר לחברים, הם לא האמינו לו, אז הוא החליט לצלם את זה…

יש עכשיו חברה שתיפרד עבורכם מבן או בת הזוג שלכם

היום חברות משתמשות באאוטסורסינג לכמעט הכל, ובשנת 2015 זה כולל גם להיפרד מבן או בת הזוג שלך. תמורת 10$ בלבד, חנות הפרידות הזאת תיצור עם האחד או האחת שאהבתם ויידעו אותם שהם כבר לא בקשר. אבל הם לא רק יזרקו את בן או בת הזוג שלכם, הם גם יעשו זאת עם הסבר מדוע אתם נפרדים מהם.

נוסדה על ידי האחים הקנדים מקנזי ואוון, המטרה של חנות הפרידות היא לספק שירות אונליין פשוט וקל שיאפשר לכם להיפרד מהמישהו או המישהי המיוחדת שכנראה כבר לא כל כך מיוחדת בעיניכם. עמנואל מייברג מ Motherboard יצא למשימה לגלות עוד.

br1



בראיון שנערך על ידי מייברג, אוון אמר: "אנשים כבר משלמים כסף לשירות כמו טינדר כדי למצוא מערכת יחסים, למה לא לשלם עבור שירות שיוציא אותם ממערכת יחסים". השירות שלהם אומנם לא שנוא כמו פורטל הבגידות אשלי מדיסון, אבל האחים החליטו שיהיה עדיף אם העולם לא ידע את שם משפחתם.

הרעיון לעסק עלה בראשו של מקנזי כאשר בחורה איתה הוא יצא החליטה לזרוק אותו. היא לא יידעה אותו או דיברה איתו כאשר רצתה להיפרד, היא פשוט הפסיקה לענות לשיחות ולהודעות הטקסט שלו עד שהוא הבין את הרעיון. "המעט שאתה יכול לעשות זה להיפרד ממישהו ולתת לו סגירת מעגל".

חנות הפרידות מציעה מספר חבילות:

אימייל פרידה תמורת 10$
פרידה בהודעת טקסט תמורת 10$
מכתב פרידה סטנדרטי תמורת 20$
מכתב פרידה מותאם אישית תמורת 30$
או שיחת פרידה בטלפון שמתחילה מ 29$

האתר יעלה לאוויר החודש, ובאופן לא מפתיע, מכר עד כה מספר בודד של פרידות. אבל מייבר החליט לחקור לעומק ולגלות איך זה יהיה להיות בצד השני של השיחות שלהם. אז הוא 'זרק' את חברה שלו. הוא כמובן הזהיר אותה מראש שמה שעומד לקרות הוא לא אמיתי, והקליט את השיחה שהיא קיבלה.





אין צורך לומר שזה היה מביך במיוחד. הניסיון בסיום השיחה למכור מוצרים של החברה היה פשוט נמוך ביותר. מה שהופך את זה למביך ומשפיל עוד יותר הוא שמייברג מעולם לא אמר להם שחברה שלו לוחצת עליו להתחתן. זאת הייתה הנחה של המטלפן על בסיס העובדה שהוא אמר שחברה שלו דורשת טבעת יהלום. זאת טעות רצינית למדי.

עבור חברה שהמטרה שלה היא לסיים קשרים ביניכם לבין אדם אחר, זה מסקרן ודי מוזר שהם מציינים שהבעיות הן ברות תיקון. האם זאת חברה אמיתית עם שאיפות להתפתח ולגדול – האחים טוענים שכן.

gi1

"זה משהו כל כך חדש", מקנזי מסביר. "בפעם הראשונה שמישהו נכנס ל'אובר' של מישהו, אני בטוח שהוא חשב, 'אני נכנס לרכב של אדם זר, מה לעזאזל אני עושה?' אני חושב שיקח זמן עד שאנשים יבינו שיש שירות שנקרא חנות הפרידות וכאשר אתה מקבל מהם שיחה, והם אומרים לך שזרקו אותך, אז זרקו אותך".

באופן אישי, אני חושב שזה שירות מגוחך, שעוד חודש אף אחד לא ישמע מהם. מה דעתכם על השירות? האם הייתם משתמשים בו?