תודה לאל שנגמרו משחקי המוקדמות וחוזרים לליגות (דעה)

תודה לאל נגמרה פגרת הנבחרות וחוזרים לליגה. לא זאת שפה, מצידי הלוזון ליג יכולה להסגר עד להודעה חדשה, אלא הליגות שבהן משחקים כדורגל.

לא צריך להיות פרופסור בשביל לראות שבמשחקי המוקדמות בדרך כלל הרמה לא משכנעת. הייתי מעדיף לראות בסוף השבוע האחרון משחקים קצביים ומלאים תשוקה באנגליה, או שערים אלגנטיים באיטליה וספרד. גם הרוסים והצרפתים לוקחים בהליכה במקרה הזה.

נבחרת ישראל היא מאוד חלשה ורק נבחרות סופר חלשות כמו לוקסמבורג גורמות לה להראות כמו ריאל מדריד. להשוות את עדן בן בסט ושות' לטובי השחקנים זה פשוט עלבון. בזבוז זמן לצפות בהם. יש כאלה שבטח אומרים "נו, מישהו שם לו אקדח ליד הראש ומכריח אותו להסתכל?" אז זהו, שכן. חולה כדורגל, וכשאין משחק אחר באותו יום ואין ליגה כמעט שבועיים אז רואים את מה שיש.

גם הנבחרות החזקות יותר, שמורכבות חלקית או יותר מזה מכוכבים גדולים, לא מעניינות במיוחד. על פורטוגל כולנו שמענו, ואת הנגרייה של רוי הודג'סון אפשר להעביר לאיקאה.

הגרמנים כמו הגרמנים חזקים אך די טקטיים. ספרד היא אוסף של מסירות רוחב ומדי פעם מצב מסוכן, עם מאמן שאסור להזכיר לידו את המילה הנוראית "חלוץ".

ארגנטינה נראית טוב, אבל לא אופתע אם שוב מסי יעשה במכנסיים במדי הנבחרת שלו. עכשיו אלה המוקדמות והלחץ הרבה יותר מתון. המאני טיים יהיה בריו 2014. חוץ מזה, למי יש כוח לראות כדורגל בשתיים בלילה? רק לסלבה ברזילאי יש ותראו איזה משוגע הוא.

חבל גם שתקעו לנו שתי פגרות בהפרש של כחודש. במקום לעשות את זה ברצף של שבועיים, ואז אולי השחקנים יצליחו לזכור מי הפרטנרים שלהם ואיך קוראים למאמן. הפגרה תמשך בזמן הזה ולא יפריעו לנו שוב בסאן סירו ושאר היכלי הכדורגל.

עכשיו יש לנו שקט עד מרץ. אפשר להנות קצת בלי לשמוע על יוסי בניון ואלי גוטמן, מחנאות ופרשנים שמחכים בפינה. לא אתגעגע לזה, אולי גם השחקנים עצמם ו…נדבר כבר….

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *