תגידו ביי ביי לג'וקים! השיטה הגאונית הזאת תעזור לכם להיפטר מג'וקים אחת ולתמיד!

כל מי שגר בתל אביב מכיר את הבעיה (שקיימת גם במקומות אחרים כמובן) – ג'וקים. מלא מלא ג'וקים. ואיך בדרך כלל נפטרים מהם? מרססים כל מיני חומרים כימיים רעילים שגורמים לבית להריח כמו מממ….מפעל כימי. הג'וקים אולי יעלמו, אבל תוך זמן קצר הם יחזרו.

אך יש דבר אחת מוכחת להיפטר אחת ולתמיד מג'וקים, וגם לוודא שהם לעולם לא יחזרו שוב.

הנה מתכון שיסיים את בעיית הג'וקים שלכם אחת ולתמיד:

קודם כל תצטרכו חלמון מביצה אחת, והוסיפו לו כ 30-50 גרם אבקת חומצה בורית. ערבבו עד שמתקבלת תערובת מוצקה. מהתערובת הזאת תעשו כדורים בקוטר של 1 ס"מ. חכו עד שהם יתייבשו -כשעה, ופזרו אותם בבית במקומות שאפשר לראות, ובפינות.

תוודאו לתת טיפול מיוחד למטבח ולשירותים. אל תשכחו שהכדורים צריכים להיות במקומות שאתם רואים, לא מנקודת הראייה שלכם – אלא מנקודת הראייה של הג'וק. מדפים, ארונות, ארונות מטבח, ליד הפח וכו'.

jk1

ברגע שהג'וק בא במגע עם החומצה הבורית הוא ימות, או שישותק ולא יוכל לזוז. הוא לא יוכל להזהיר את חבריו הג'וקים. כי הוא פשוט ישאר במקום.

חומצה בורית אומנם אינה נחשבת רעילה במיוחד עבור בני אדם וחיות מחמד, אך עדיף להימנע ממגע איתה. לכן שימו את הכדורים במקומות שהילדים או חיות המחמד שלכם אינם יכולים להגיע אליהם.

הכדורים עובדים לא רק על ג'וקים, אלא על חרקים נוספים.

אחרי שלושה-ארבעה שבועות אתם תנקו ותוציאו כמות גדולה מאוד של חרקים. האם החרקים יעלמו לנצח? אם אחרי שישה חודשים הנקבה מצליחה להטיל ביצים, אז כן, הם יופיעו שוב. אבל אז שיטת ההדברה היא זהה.

לפעמים הג'וקים יגיעו מבית השכנים, שם ניסו להדביר אותם בשיטה הרגילה של ספריי כימי, אך אל דאגה, ברגע שהם יפגשו את כדורי החומצה הבורית הם יעשו אחורה פנה ולא יכנסו לבית.

אם אתם לא מוצאים אבקת חומצה בורית, השתמשו בחומצה 3% שנמכרת בבתי מרקחת.

One thought on “תגידו ביי ביי לג'וקים! השיטה הגאונית הזאת תעזור לכם להיפטר מג'וקים אחת ולתמיד!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *