ששת סודות הצילום האלה יבטיחו שתראי מעולה בכל תמונה

תמונות מחזיקות לנצח, אז לא פלא שאנחנו רוצים לוודא שאנחנו נראים בהן מעולה. למרבה המזל, צלמת מאוהיו בשם ג'ודי ביל מגלה את הסוג שכולנו רצינו לדעת.

היא חושפת את ששת סודות הצילום הללו שיבטיחו שתראו מעולה בכל תמונה, בכל פעם.

1. תעשי פוזה ללא דאגות

jd1

לעשות צורה של S עם הגוף היא פוזה מצוינת מכיוון שהיא גורמת לך להיראות יותר נינוחה, מכיוון שאין לה סימטריה אידיאלית ועוזרת לך להיפטר מ'מראה החייל'. בנוסף, כדאי לשים לב לידיים – עדיף לשים רק את האגודלים בכיסים ולא את כל כף היד.



2. סובבי את הגוף שלך כשלושה רבעים הרחק מהמצלמה

jd2

אם את רוצה להיראות רזה יותר בתמונה, הימנעי מכתפיים ישרות, ובמקום סובבי את הגוף שלך הרחק מהעדשה. בתמונה השנייה למעלה, הידיים של הדוגמנית נמצאות באזור הירך שלה, מה שגורם לה להיראות יותר עם יותר חן.

3. היזהרי עם הידיים

jd3

אם את רוצה לגעת בפנים בתמונה, וודאי שכף היד שלך לא פונה למצלמה, היא אמורה לחקות את קווי המתאר של הפנים שלך.

4. הנמיכי כתפיים

jd4

הנמכת הכתפיים בזווית תגרום לצוואר שלך להיראות ארוך יותר ותעניק לך הבעה נינוחה יותר. זכרי היכן הידיים שלך! בתמונה השנייה למעלה, הידיים של הדוגמנית קרובות למרפקים שלה – זה נראה טוב יותר.



5. כופפי ברך

jd5

אם מצלמים אותך מהצד, אל תשכחי לעשות את תנוחה ה S. פשוט תכופפי קצת את הברך והנמיכי כתפיים – זה יתן לך מראה רזה ונינוח יותר.

6. הטי מעט את הראש

jd6

את תיראי טוב בכל תמונה אם לא תסתכלי ישר אל תוך המצלמה, ותפני טיפה את הגוף שלך הרחק מהעדשה. אם את מטה את הראש שלך, זה יראה כאילו את מסתכלת אל המצלמה מלמטה. זה טריק פשוט שיעשה פלאים לאיך שתראה בתמונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *