שני חורים שחורים נמצאים במסלול התנגשות שישמיד את החיים כפי שאנחנו מכירים אותם

אני יודע שסיפורים על סוף העולם צצים כמו פטריות אחרי הגשם, אני גם יודע שהרבה מהסיפורים האלה נשמעים כמו שטויות, אבל כמו כל ילד שצועק זאב זאב, בסופו של דבר יהיה רגע בו הוא אומר את האמת. והפעם, גבירותיי ורבותיי, אני לא צועק זאב זאב. זה הדבר האמיתי.

מדענים גילו שני חורים שחורים שנמצאים במסלול התנגשות וזה עלול להשמיד את החיים כפי שאנחנו מכירים אותם. משתמשים במידע שמגיע מה – GALEX (טלסקופ של נאס"א שנמצא בחלל), וטלסקופ החלל 'האבל', חוקרים גילו שהחורים השחורים נמצאים קרוב מאוד אחד לשני. למעשה, מעולם לא התגלו חורים שחורים שנמצאים כל כך קרוב אחד לשני, וזה דבר מפחיד ביותר.

ho1



אבל לפני שאתם מתחילים למשכן את הרכוש הכי יקר שלכם ולבנות בונקר תת קרקעי, חשוב לציין שהחורים השחורים עדיין רחוקים מהתנגשות, כשהמרחק ביניהם הוא כמו הגודל של המערכת הסולרית, מדענים לא מאמינים שהם יתנגשו במיליון השנים הקרובות. מספיק זמן לעשות את הסידורים שלכם.

אך כאשר הם כן יתנגשו, מדענים מסכימים שהעוצמת תהיה מעל 100 מיליון סופרנובה. אני אומנם לא מומחה, אבל זה נשמע רציני למדי. אומרים שכאשר חורים שחורים מתנגשים, זה גורם לשרשרת אירועים הכי אלימה שהיקום שלנו יכול לחוות. יאייקס!

ho2

נאס"א מקווים שהתגלית הזאת, והדרך בה היא התגלתה, תעזור להם לזהות חורים שחורים נוספים שעלולים להתנגש. שמישהו יתקשר לברוס וויליס בבקשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *