שינה בעירום טובה יותר בשבילכם מאשר שינה עם פיג'מה, כך לפי המדע

כשקראתי שרק 8% מאוכלוסיית העולם ישנה בעירום, אני חייב להודות שהייתי קצת בשוק. אני אוהב פיג'מה, אבל אין כמו לישון ללא בגדים, במיוחד אם אתם ישנים עם עוד מישהו או מישהי. אבל הסטטיסטיקה לא משקרת, ורק 8% מאיתנו ישנים כך, ולפי המדע, זה אומר שרק 8% מאיתנו ישנים בדרך הנכונה.

pj1

לפי מכון המחקר השינה האמריקאי (ואם מישהו מבין בשינה, זה כנראה החבר'ה האלה), טמפרטורת הגוף שלכם צונחת כשאתם ישנים, זאת אומרת שאם אתם לובשים פיג'מה כשאתם ישנים, טמפרטורת הגוף שלכם נשארת חמה מדי, וזה מפריע למחזור השינה שלכם – זה עלול לגרום לאינסומניה, וזה אף פעם לא דבר טוב.

אם זה לא גורם לכם להוריד את הפיג'מה ולקפוץ למיטה, יש דברים נוספים שאולי ישכנעו אותכם. מדענים אומרים גם ששינה בעירום משחררת הורמונים שמכניסים אתכם למצב רוח שובבי למדי; מה שאומר שיש סיכוי לא רע להתחיל את היום עם 'מורנינג סקס' שכולנו כל כך אוהבים.

pj2



אם סקס על הבוקר ושינה טובה יותר לא שכנע אתכם, אז שינה בעירום אמורה לעזור לכם בדיאטה. כאשר הגוף שלכם מתקרר בלילה, שחרור הורמוני הגדילה גדל כאשר רמות הקורטיזול יורדות, וקורטיזול אחראי על הרעב שלכם. זה מתקשר ישירות לטמפרטורת הגוף, ואני בטוח שהתעוררתם באמצע הלילה לפחות פעם והכנתם לעצמכם איזה סנדביץ' – ולא משנה כמה הוא טעים, הוא רע מאוד לדיאטה שלכם.

אז אם תאמצו את השיטה המדעית אתם תשאירו את הפיג'מה בארון, ותיהנו משינה נטולת דאגות ובגדים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *