רק 2% מאוכלוסיית העולם יכולים לשמוע את הצליל המסתורי הזה ואף אחד לא מבין למה

בכל רחבי העולם, במשך עשרות שנים, אנשים דיווחו על צליל 'המהום' מוזר שאין לו מקור זיהוי. עבור חלק, הוא מהווה מטרד, עבור אחרים הוא מערער ומטריף. אבל העובדה היותר מעניינת: רוב האנשים לא יכולים לשמוע אותו.

ההמהום הזה מופיע בכל העולם. במיוחד בבריסטול שדרום אנגליה ובטאוס, ניו מקסיקו. והעובדה הכי מוזרה היא שרק 2% מאוכלוסיית  העולם מסוגלת לשמוע את הצליל הזה.

לעיתים קרובות, הצליל נשמע בדלתיים סגורות ובלילות בהירים. ההמהום לא שכיח באיזורים עירוניים ורועשים. הוא מופיע רק באזורים כפריים ושקטים.

אז מה זה הצליל הזה?

לפי מחקר אחד, רוב האנשים ששומעים את הצליל הזה הם בני 55 עד 70. יש כאלו ששומעים את הצליל כל היום, ואצל אחרים זה בא והולך. היו אנשים שדיווחו שהצליל משבש להם את חיי היומיום. והיה דיווח על אדם אחד שהתאבד בגללו. במקרים אחרים היו דיווחים על דימומים באף, אינסומניה, סחרחורות, בחילות וכאבי ראש.

חלק מהרופאים מאמינים שההמהום הזה הוא טנטון, הפרעה הגורמת לאנשים לשמוע צלילים שלא קיימים. אבל סביר להניח שזה לא המקרה, מכיוון שאת הצליל הזה שומעים במקומות ספציפיים.

יתכן והצליל הוא מה שנקרא פליטה אוטו-אקוסטית, צליל שנוצר על ידי האוזן עצמה. כך או כך, אין הסבר וודאי את התופעה שמתקבל על דעת האנשים שחווים אותו.

האם אתם יכולים לשמוע את הצליל הזה? ספרו לנו בתגובות למטה.

3 תגובות בנושא “רק 2% מאוכלוסיית העולם יכולים לשמוע את הצליל המסתורי הזה ואף אחד לא מבין למה”

  1. בשנות ה20 ושומעת! דרך אגב אחרי כמה שניות זה ממש עשה צמרמורת הרגשה לא טובה ובחילה שנמשכת עד עכשיו (לגמרי אמיתי!)

  2. אני בן 12 ואני שומע מסיבה מוזרה אחריי השמיעה יש לי כאבי ידיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *