רק 1 מתוך 5 מצליחים לפתור את החידה הזו מהר: תוכלו לפענח איך קוראים לבן הרביעי של האבא?

לעשות חידות וחידונים זו דרך נפלאה לחדד את המוח. כולנו זקוקים לקצת גירוי למוח במקום לבהות במסך, או לדבר על עבודה עם קולגות.

לפתור בעיות ולפצח תעלומות זו דרך כיפית להוסיף קצת גיוון ותיבול לחיי היומיום שלנו. אנחנו חושבים שכולנו זקוקים לזה, עכשיו יותר מתמיד. זה גם נחמד לאתגר את עצמכם מפעם לפעם!

כשביקרתי אצל סבא וסבתא שלי, הם תמיד עשו תשבצים, פתרו סודוקו או כל דבר דומה. הם אמרו שזה שומר על המוח שלהם חד ועירני – ואני יכול להאמין לזה.

הפעלת המוח עם האתגרים האלה זה באמת בריא וטוב עבורכם.

Shutterstock

אני יודע עד כמה עצל וחסר כוח אני נהיה מצפייה בטלוויזיה או גלישה באינטרנט. לשבת עם משהו שמכריח אותך לחשוב ולהרהר זו דרך נפלאה להחזיר את האנרגיה ולהפעיל את המוח. זה באמת מעיר אותך ומדליק את האורות, כביכול…

1 מתוך 5 פותרים את זה

מצאתי את החידה הזו בשבוע שעבר. מסתבר שרק 1 מתוך 5 מצליחים לפתוח אותה במהירות. אני חושב שזה נשמע מוזר, מכיוון שזה לא מאוד קשה – אבל זה באמת גורם לכם לחשוב פעמיים.

אני משער שכך זה עם הרבה חידונים וחידות – או שאתם פותרים אותם מיד, או שאתם יושבים וחושבים עליהם זמן מה עד שאתם מוצאים את התשובה.

בכל מקרה, הנה החידה:

לאבא של משה יש 4 בנים; מרץ, אפריל ומאי – אבל מה השם של הבן הרביעי? 

טוב, אז מצאתם את התשובה?

אתם יכולים למעשה לפתור אותה על ידי קריאת השאלה!

אם כבר פענחתם את זה, אז כל הכבוד – אתם סוג של גאונים (ובכן, אתם חכמים יותר מהרוב לפחות). אתם אחד מ 20% שידעו מיד את התשובה לשאלה המכשילה הזו.

אם לא הצלחתם לפתור את החידה למעלה, תמצאו את התשובה למטה:

לבן הרביעי קוראים משה. "לאבא של משה יש 4 בנים…", אז זה אומר שמשה הוא אחד הבנים!

לחצו על כפתור השיתוף כדי לבדוק אם החברים שלכם חכמים כמוכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *