רק אנשים עם IQ גבוה ביותר יכולים למצוא את כל אותיות ה T בפחות מ 10 שניות

אימון המוח הוא חשוב בדיוק כמו אימון שאר הגוף, אם אתם רוצים לחיות חיים ארוכים ובריאים. כמובן, אתם משתמשים במוח שלכם בכל רגע של היום, אפילו כשאתם ישנים, אבל זה לא אותו הדבר. אתם לא יכולים להשוות ריצה קלה של כמה מאות מטרים לריצת מרתון.

ישנם כמה תרגילים מצוינים למוח שלכם, והיום, הודות לאינטרנט, אתם יכולים למצוא את כולם מהנוחות של הכיסא בבית שלכם.

כשאתם שומעים את צמד המילים 'תרגילי מוח' אתם ודאי חושבים על תשבצים וסודוקו שמגיעים בעיתונים. אך אם תסתכלו סביב, ישנם עוד המוני תרגילים וחידונים רבים ברשת כשם שיש כוכבים בשמיים.

ריכוז מקסימלי

סוג שכיח של תרגיל למוח שאפשר למצוא ברשת הוא תמונה עם פרטים חבויים. זה יכול להיות למשל תמונה בה צורה נראית כמו משהו שונה תלוי איך אתם מסתכלים על התמונה.

דוגמה נוספת היא המבחן שתראו למטה, בו אתם יכולים לראות סימנים רבים כשהמטרה היא למצוא את אלו ששונים מהשאר. זו לא משימה קלה, אז אנו ממליצים על ריכוז מקסימלי. ברגע שתתמקדו היטב, אנחנו יודעים שתוכלו לפתור את זה בלי בעיות מיוחדות.

האם אתם יכולים למצוא את כל אותיות ה T בתמונה?

אוקיי, הנה התרגיל. למטה תראו תמונה מלאה במספרי 7. אבל בתוך התמונה מתחבאים להן כמה אותיות T.

האתגר: למצוא את כל ה T בפחות מ 25 שניות. הנה התמונה. בהצלחה!

האם מצאתם את כל ה T? זכרו שיש לכם רק 25 שניות לעשות את זה. רק מעטים מצליחים.

אם הצלחתם, נראה לכם את התשובה בתמונה למטה.

הנה התשובה הנכונה

אם לא מצאתם את כל ה T בפחות מ 25 שניות, לא נורא. האתגר עצמו קשה מאוד. למטה תוכלו לראות את התשובה הנכונה, סימנו את כל ה T בצבע צהוב.

הנה הם, 12 T מתחבאים בתמונה!

לא קל, אמרנו לכם. אם פתרתם את זה, אז תנו לעצמכם טפיחה על השכם. עבודה טובה! עכשיו שתפו את האתגר ותראו מי מהחברים שלכם יצליח לפתור אותו גם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *