רופאים אמרו לאמא של ילדה עם תסמונת דאון להכניס אותה למוסד טיפולי. היום הילדה דוגמנית על וכך היא נראית

לחגוג ולשבח גיוון ושוני בין בני אדם בעולם זה דבר שצריך להיות מובן מאליו, לא משנה באיזו מדינה או חברה אנחנו חיים.

אחרי הכל, העולם היה מקום משעמם מאוד אם כולנו היינו נראים ומתנהגים אותו הדבר, נכון? משעמם מאוד זו התשובה הנכונה אם תהיתם.

בשנים האחרונות נעשה מאמץ לקדם את היופי שבשוני באספקטים שונים של החיים. ישנם תחומים בהם זה צלח יותר מאחרים, אבל המסר הכללי הוא ברור: רק בגלל שמישהו שונה מ'הנורמה' זה לא אומר שהוא מסוגל לפחות.

פשוט תשאלו את קנדי גרסיה, ילדה שהרופאים המליצו להכניס למוסד טיפולי כשרק נולדה. קנדי מקולורדו נולדה עם תסמונת דאון, והרופאים אמרו לאמא שלה שתהיה לה איכות חיים נמוכה כתוצאה מכך.

הם חששו שהיא תאלץ ללכת עם חיתולים כמבוגרת ושזה יהיה לטובתה אם תשהה במוסד טיפולי מיוחד.

אך כפי שקרה, אמא שלה קנדי, רנה, החליטה לסלק אותם מחדר בית החולים. היא לא התכוונה לוותר על התינוקת שלה, והזמן הוכיח שהיא הייתה חכמה יותר מכל הרופאים שייעצו לה.

היום קנדי מתחרה בתחרויות ריקוד ארציות ומדגמנת עבור המותגים המובילים בארצות הברית. היא גם נלחמה במחלת הסרטן וגברה על לוקמיה באומץ וגבורה.

אמא שלה אמרה: "ביום שקנדי נולדה ליבי נשבר כשגיליתי על מצבה בגלל שכל מה שסיפרו לי אלה דברים שליליים ורעים. לרופאים והאחיות לא היה מושג איך יראה העתיד של הילדה שלי".

"רק ביום השני להיוולדה מיילדת טובת לב אמרה לי שקנדי היא יפיפייה ושהיא בדיוק כמו הבת שלה, שגם סובלת מתסמונת דאון. ברגע הזה הרגשתי שביב של תקווה.

הדבר הראשון ששאלתי הוא אם הבת שלי תוכל ללכת, בגלל שבאמת לא ידעתי דבר על תסמונת דאון, והיא פשוט צחקה. הבת שלה בת 16 וברור שהיא יכולה ללכת".

קנדי בהחלט הוכיחה שהמכשולים נועדו כדי לגבור עליהם. הנערה דגמנה עבור אמריקן גירל ו Justice Clothing וחתומה בתי סוכנויות דוגמנות.

היא טסה באופן קבוע להוליווד וניו יורק כדי לעשות אודישנים, אבל נהנית גם זמן עם החבר שלה מתיו, שגם סובל מתסמונת דאון.

באשר לרופאים שרצו להכניס את קנדי למוסד, לאמא רנה יש רק דעה אחת עליהם:

"הבורות וחוסר הידע שלהם הוא מדהים, וזה היה לפני 15 שנים בלבד", היא אמרה. "אני מרגישה עצובה שבזבזתי זמן בבכי על שלא יהיו רגעים כמו לבחור שמלה לנשף בגלל שבאמת גרמו לי להאמין שרגעים כאלו לא יהיו אפשריים".

רנה וקנדי עוברות עכשיו בבתי ספר, מלמדות ומחנכות ילדים בכל הגילאים על תסמונת דאון ואיך הם יכולים לתמוך באנשים שיש להם תסמונת דאון. קנדי צוברת במהירות קהל עוקבים ברשתות החברתיות – ויש לה כמעט 70,000 עוקבים באינסטגרם.

"כולנו מאוד גאים בה ובהישגים שלה", אמרה רנה. "היא ילדה נפלאה וכולנו ברי מזל שהיא נמצאת בחיים שלנו".

איזה סיפור נפלא של ניצחון כנגד כל הסיכויים וילדה קטנה שסירבה לתת למכשולים לעמוד בדרכה. הסיפור של קנדי באמת מעלה חיוך על הפנים – אנו מאחלים לה את כל הטוב שבעולם.

שתפו את הכתבה אם אתם מאמינים שגיוון ושוני זה דבר טוב, וכדי לעשות מחווה לנערה האמיצה הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *