רופא יילד שלישייה נדירה, קפא במקום כאשר התינוקת השלישית יצאה 'עדיין ברחם'

כשרוב הנשים יולדות תינוק אחד, תאומים, שלישייה, או יותר נראים כמו נס לרובנו. אבל אישה אחת בהחלט יכולה לטעון שהיה לה נס כאשר ילדה את השלישייה שלה.

מה שקרה לאישה הזו זה משהו שרופאים והצוות המיילד סביבה לעולם לא יראה שוב. למרבה המזל זה תועד לעיני המצלמה. התמונות מדהימות, אבל לא לאנשים בעלי לב חלש.

שק השפיר מקיף אותנו ברחם מבטיח לנו שכבת הגנה; זה שק דמוי חלמון שנוצר סביב התינוק בשלב מוקדם של ההתפתחות ומספק הזנה. כשמגיע הזמן של התינוק להיכנס לעולם או יוצא מהשק, מכיוון שאין לו כבר צורך בו.

במקרה הזה, שניים משלישייה הנדירה הזו היו עדיין בשק השפיר. זה לא מסוכן והרופאים יכולים לפוצץ אותו בקלות כמו בלון, אבל זה נדיר מאוד.

ד"ר רודריגו דה רוזה פיליו יילד את התינוק ג'ואקים, שנולד בתוך השק ומיד שוחרר ממנו, אבל אחותו המתוקה, אדלין, שגם הייתה בשק השפיר, ישנה שינה עמוקה ולרופא לא היה לב להעיר אותה.

הצוות חיכה בסבלנות ובסופו של דבר היא הייתה מוכנה לפקוח את עיניה!

לידה אחת מתוך כ 80,000 מתרחשת כאשר התינוק נמצא עדיין בשק השפיר, כשרוב הלידות הללו הן לידות מוקדמות. המקרים האלה זה דווקא דבר חיובי, מכיוון שמומחים מאמינים שכאשר התינוק נולד בתוך השק זה מגן עליו מפני הצירים החזקים של אמא שלו.

אפשר אפילו לראות את האחות מדגדגת את כפות הרגליים של התינוקת ואפילו זה לא מעיר אותה, היא בהחלט מרוצה בתוך שק ההגנה שלה.

בפוסט האינסטגרם של הרופא, הוא מספר לכולם:

"אתמול יילדנו שלישייה! וג'ואקים נולד מכוסה בשק. שמחנו. אבל אז הגיעה אדלין…גם היא נולדה בתוך השק, וגרמה לנו להעריץ אותה כשהיא ישנה שינה עמוקה. נשארנו כך במשך שבע דקות וצפינו בהתנהגות שלה כאילו היא עדיין נמצאת בתוך הבטן. זה קסם החיים".

לקח שבע דקות לפני שאדלין הייתה מוכנה להתעורר אל תוך עולם חדש. אבל היא כבר הצליחה לבדר את הצוות עם השינה המדהימה שלה כשהיא עדיין בתוך השק.

צפו בסרטון של תינוקת הנס למטה. החיים האנושיים הם דבר מדהים בהחלט.

התמונות האלה כל כך נדירות ואנו ברי מזל ד"ר רודריגו דה רוזה פיליו שיתף אותן עם העולם. בבקשה המשיכו להפיץ את התמונות והסרטון המדהימים האלה עם כל מי שאתם מכירים שיעריך את זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *