קיאנו ריבס הוכיח באופן רשמי שהוא הכי גבר בהוליווד, כשגיליתי מה הוא עשה הלב שלי פשוט נמס

קיאנו ריבס כבר קנה מזמן קנה לעצמו מעמד כשאחד האנשים הטובים בהוליווד.

השחקן בן ה 54 פיתח לעצמו מוניטין מסביב לעולם בזכות המעשים הטובים שהוא עושה, כמו למשל לוותר על השכר שלו לטובת צוות האפקטים בסרט 'המטריקס' או לפנות לאנשים מושבים ברכבת התחתית.

אבל מה שהמעריצים אולי לא יודעים, זה שריבס מנהל ארגון צדקה פרטי במהלך ה 5 השנים האחרונות, ארגון שתורם לבתי חולים לילדים ולחקר מחלת הסרטן.

התחלת החיים של קיאנו ריבס לא הייתה קלה. אבא שלו לא היה בסביבתו כשהיה ילד, אמא שלו עברה מבן זוג אחד לאחר, והוא סבל מדיסלקציה קשה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fan page of Mr. Reeves (@keanudreams_) on

אחרי שעזב את בית הספר כדי ללכת אחר החלום שלו להיות שחקן, הדברים היו יכולים לקחת כיוון אחר להוביל אותו לחיים אחרים לגמרי.

כמובן, אנחנו יודעים שזה לא קרה, ואחרי שעבד קשה כדי להגיע לאן שהוא היום, קיאנו ריבס הפך לכוכב עולמי אחרי שכיכב בסרטים כמו ספיד והמטריקס.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Krystie Phannareth (@iamkrysphan) on

אבל אפילו אז אלת המזל לא האירה פנים לקנדי. בת הזוג שלו בזמנו, ג'ניפר סים, נכנסה להריון ממנו, אך העולם שלהם התמוטט כאשר בתם נולדה ללא רוח חיים. המוות שלה היה קשה מנשוא עבור קיאנו וג'ניפר ובסופו של דבר הוא הוביל לפרידה שלהם.

באופן טרגי, 18 חושים אחרי שנפרדו, ג'ניפר נהרגה בתאונת דרכים. ריבס איבד את אהובתו, את החברה הכי טובה שלו ואת הבת שלו…הוא היה יכול בקלות לוותר על החיים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @hi_keanureeves on

למרבה המזל, זה לא קרה. במהלך כל שנות התהילה והעושר שלו, משהו המשיך להציק לו. משהו שאמר לו שישנה דרך בה הוא יכול לעשות יותר.

אז בלי שאף אחד ידע, קיאנו ריבס הקים קרן למען חולי סרטן לכבודה של אחותו הקטנה, שאובחנה מספר שנים לפני כן עם לוקמיה.

"יש לי קרן פרטית שפועלת כבר 5-6 שנים, והיא מסייעת לכמה בתי חולים לילדים ולחקר מחלת הסרטן", הוא סיפר למגזין Ladies Home. "אני לא אוהב לקשור את שמי לקרן, אני פשוט נותן לקרן לעשות את מה שהיא עושה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hunter1114 (@hunter1114official) on

עבור קיאנו, הקרן לא הייתה דרך לעלות לכותרות או לאור הזרקורים. זו פשוט הייתה הדרך שלו לעזור לכולם, ולא משנה אם אנשים ידעו על זה או לא.

אנחנו יודעים, נכון…זה סימן לגיבור אמיתי..

איזה גבר קיאנו ריבס. הוא מוכיח פעם אחר פעם שהוא אדם אמיתי ואוהב. 

אם אתם מעריצים של קיאנו ריבס, שתפו את הכתבה כדי לעשות לו כבוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *