אמא עלתה למטוס עם תינוקת בת 11 חודשים כשלפתע אדם זר הבחין בה, קפץ מהכיסא והשאיר אותה בוכה במעבר

לטוס עם תינוק זה תמיד קשה; המוצרים החיוניים שצריך לזכור לקחת, וכמובן החשש שמא תצטרכו להתמודד עם בכי וצרחות בלתי פוסקות במהלך כל הטיסה.

אבל אמא אחת מפלורידה התכוננה לעלות לטיסה עם לא רק התינוקת שלה וכל התיקים, אלא גגם עם מכונת חמצן.

כשהיא עלתה לטיסה של אמריקן איירליינס מאורלנדו לפילדלפיה ב 6 לדצמבר יחד עם אחת מהתאומות שלה בנות 11 החודשים שלה, היא לא ידעה שמישהו צופה בה ועמד להפוך את הטיסה שלה לטובה הרבה יותר.

קלסי זוויק טסה לבית חולים לילדים בפילדלפיה יחד עם התינוקת לה לוסי שזקוקה לחמצן בלילה ובזמן הטיסה. היא והתאומה הזהה שלה אווה נולדו 11 שבועות מוקדם ולוסי סובלת ממחלת כליות כרונית וקשה כתוצאה מתסמונת מעבר דם בין עוברים, סיבוך של ההיריון.

ברגע שאחד הנוסעים ראה את קלסי עולה לטיסה עם התינוקת שלה הוא מיד קם ואמר לאחת הדיילות שהוא רוצה לתת לאמא את המושב שלו במחלקה ראשונה.

אחרי המחווה יוצאת הדופן הזו, קלסי כתבה פוסט בפייסבוק כדי להביע את התודה שלה לאדם הזר הנדיב. הפוסט שלה הפך ויראלי וקיבל יותר מ 260,000 לייקים.

"לאישה במושב 2D. היום טסת מאורלנדו לפילדלפיה. אני לא מכירה אותך, אבל אני משערת שראית אותנו איפשהו. דחפתי עגלת תינוק, היה לי תיק החתלה על היד וגם סחבתי מכונת חמצן לבת שלי", כתבה קלסי בפוסט. "היו לנו חיוכים על הפנים כשהיינו בדרכנו לראות את 'החברים' שלה בבית החולים לילדים".

"עלינו למטוס, התמקמנו בכיסא שליד החלון וצחקנו עם אלו שלידנו על כך הם צריכים לשבת ליד התינוק הבוכה אך השמחה שלי. הדיילת ניגשה אלינו ואמרה לנו שאתה מחכה שנחליף מקומות. ויתרת על הכיסא הנוח שלך במחלקה ראשונה בשבילנו", היא כתבה.

"לא מסוגלת לעצור את הדמעות, בכיתי כל הדרך במעבר בזמן שהבת שלי לוסי צחקה! היא הרגישה את זה בעצמות שלה…טוב לב אמיתי וטהור. חייכתי והודיתי לך כשהחלפנו מושבים אבל לא זכיתי להודות לך כמו שצריך", המשיכה האמא.

"אז…תודה לך. לא רק עבור הכיסא, אלא עבור זה שהבחנת בנו. שראית אותנו והבנת שאולי הדברים לא תמיד קלים. שהחלטת שאתה רוצה להראות לנו מעשה של טוב לב טהור. זה הזכיר לי כמה טוב יש בעולם. אני לא יכולה לחכות לספר על זה ללוסי יום אחד. בינתיים…אנחנו נמשיך ונעשה משהו טוב בעצמנו".

פוסט התודה המרגש של זוויק שותף יותר מ 164,000 פעמים.

העבירה את זה הלאה

מתארת את המחווה היפה, קלסי אמרה: "כשהדיילת ציינה שהאיש במחלקה ראשונה רוצה להחליף מושבים. לקח לי רגע להבין למה. כשזה נקלט אצלי שאדם זר רוצה להעניק לנו מתנה שכזו, לא הצלחתי לעצור את הדמעות. זו הייתה מחווה של אדם שאמר, אני רואה אתך וזה מה שאני יכול לעשות עבורך".

המחווה טובת הלב שלו גרמה לקלסי 'להרהר' ולרצות 'להעביר את זה הלאה'.

אנו מקווים שהמעשה טוב הלב הזה יתן השראה לאחרים לשים לב לאנשים סביבם ולעזור בכל דרך שהם יכולים.

בבקשה שתפו את הסיפור כדי לעשות כבוד לנשמות הטובות שעוזרות לאחרים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *