פח האשפה והמטבח שלי תמיד הסריחו, עד שהשכנה שלי סיפרה לי על הטריק הגאוני והקליל הזה. לא היה לי מושג!

כשהייתי קטן אמא שלי תמיד הייתה נחושה ואמרה שצריך לזרוק את הפח במטבח בכל יום. היא לא הייתה הולכת לישון עד שמי שהיה צריך להשליך את הפח באותו היום היה מבצע את המטלה שלו.

אני חייב להודות ששנאתי כשהגיע תורי לעשות את זה. פח האשפה של השכונה אומנם לא היה רחוק מהבית, אבל זו הייתה שגרה מעצבנת. לפעמים השקית אפילו לא הייתה מלאה, מה שגרם לי לתהות מדוע היא לא יכלה להשליך את הפח כל יומיים.

שלא כמוני, שמשליך את הפח כל יומיים-שלושה, ואין לי הרבה אוכל שהולך לפח, אמא שלי הייתה מבשלת כל יום והיא הייתה משתמשת במרכיבים טבעיים בלבד. אז בסוף כל יום, היו הרבה מאוד קליפות ושאריות מזון אחרות בפח. כפי שכולנו יודעים, ככל שהפסולת הזו יושבת זמן רב יותר, כך היא מתחילה להסריח יותר.

לא היו לנו פחי אשפה מהודרים או שקיות ריחניות שאפשר לרכוש בימינו אשר מסייעים להעלים את הריח הלא נעים כך שכל הבית לא יסריח. וגם לא הכרנו את טריק כדורי הכותנה הגאוני שאתם עומדים להכיר היום.

אם אתם מתקשים עם פח אשפה מסריח, אתם לא צריכים לבזבז זמן או אנרגיה ולהשליך אותו כל יום. הטריק הזה הוא כל מה שאתם צריכים כדי לשמור על ריח הפח והמטבח שלכם מרענן ונעים.

לפי הבלוג Apartment Therapy, ישנם כמה טריקים שאתם יכולים להשתמש בהם כדי להבטיח שפח האשפה שלכם תמיד יריח נפלא, כולל לזרוק לתוך הפח דף ריחני למייבש הכביסה, הוספת חול לחתולים בתחתית הפח, או לפזר פנימה אבקת סודה לשתייה.

אך הטריק שבאמת אהבנו היה טריק כדור הכותנה והשמן האתרי. לא רק שקל מאוד לבצע אותו, הוא גם זה שמריח הכי טוב.

אז כך הוא עובד:

תצטרכו כדור כותנה או שניים וכמה טיפות של שמן אתרי. טבלו את כדור הכותנה בשמן והניחו אותו בפח האשפה, ותנו לקסם לפעול. לא רק שהוא יעניק ריח טוב לאשפה שכבר בפנים, הוא גם יעניק ריח נפלא לאזור שסביב הפח.

אתם יכולים להשתמש באיזה שמן אתרי שאתם רוצים, אבל יש כמה שיעשו עבודה טובה יותר בכל הקשור למלחמה בריחות לא נעימים.

ריחות הדריים כמו למון-גראס הם מצוינים נגד בקטריות ואיזון הריח, כששמנים חזקים יותר כמו שמן עץ התה או מנטה ירחיקו חרקים ומכרסמים, במיוחד אם הפח שלכם נמצא בחוץ.

באיזו תדירות להשתמש בטריק?

תדירות השימוש באמת תלויה בכם. אתם יכולים לשים את כדור הכותנה עם השמן ברגע שאתם מתחילים להריח ריחות לא נעימים מהפח, או שאתם יכולים לעשות לכם הרגל לשים כדור כותנה בכל פעם שאתם מחליפים שקית אשפה.

אתם תנצלו את הטריק בצורה טובה יותר אם תניחו את כדור הכותנה בתחתית הפח, מתחת לשקית, ותחליפו אותו לפחות פעם בשבוע.

אני ממש אוהב את הטריק הזה בגלל שזה אחד מהדברים שאתם פשוט עושים ואז שוכחים ממנו לזמן מה. אפילו שאני לא מייצר חצי מכמות האשפה שהמשפחה שלי הייתה מייצרת כשהייתי קטן, אני עדיין משתמש בטריק הזה בפח האשפה שלי בגלל שאתם אף פעם לא יודעים מתי האשפה שלכם תחליט שהיא רוצה להסריח.

שתפו את הטריק הגאוני הזה עם החברים שלכם בפייסבוק כדי שגם הם יוכלו ליהנות ממטבח עם ריח נעים! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *