מי ה – 11 שלכם להרכב נבחרת ישראל מול אזרבייג'אן ורוסיה?

ביום שישי תפתח נבחרת ישראל בכדורגל את קמפיין מוקדמות המונדיאל, וכל מה שאנחנו שומעים זה מי צריך להיות בהרכב, מי לא צריך להיות, ואיך גוטמן בכלל חשב עליו כשחקן נבחרת. אז חשבנו למה לא לתת לכם את האפשרות לקבוע את ההרכב שיעלה מול אזרבייג'אן ורוסיה. 

הרבה שחקנים פצועים לא יעמדו לרשות גוטמן (רמי גרשון, ערן זהבי, בירם כיאל), טל בן חיים מוצהב ולא ישחק, והדבר גורם לאלי גוטמן כאב ראש לא קטן.

הנה האופציות, ואם שכחנו מישהו, או שאתם חושבים ששחקן כזה או אחר צריך להיות או להיות, אל תחסכו במילים.

שוער: דודו אוואט. אולי הבאנקר היחידי בנבחרת. תמיד בכושר, תמיד מתייצב. אין בכלל שאלה שהוא צריך לעמוד בין הקורות בשני המשחקים.

בלמים: דן מורי מויטסה לא ראה מגרש, איתן טיבי שחקנה החדש של מכבי תל אביב לא ראה דשא, היחידי שכן שיחק ומשחק הוא שיר צדק. האם הוא מתאים למשימה? אולי בכלל צריך לזמן שחקן אחר, אולי את וואליד באדיר הוותיק והטוב? אולי דקל קינן שגם לא שיחק עדיף על האחרים?

מגן שמאלי: רמי גרשון (הוא בכלל מגן שמאלי?) פצוע ולא ישחק. טאלב טוואטחה הוא מגן התקפי מצוין, אבל כאן הבעיה, שהוא לא עושה הגנה טובה. אולי גל שיש מבוורן ישחק? (כמה מכם בכלל ידעו שגל שיש משחק בבוורן?) יואב זיו? הוא עלבון לכדורגל אם אתם שואלים אותי. אולי גוטמן יפתיע ואלעד גבאי יפתח בהרכב. נחכה ונראה.

יואב זיו - יפתח בהרכב הנבחרת? (AP)

מגן ימני: יובל שפונגין הוא באנקר. אבל רק בגלל שאין אופציות האחרות. הרע במיעוטו.

קשרים אחוריים: ביברס נאתכו סגור בהרכב. האמת היא שגם אם היו מורידים לו רגל בגלל הקור הרוסי גוטמן היה עולה איתו בהרכב. מי ישחק לצידו? אלמוג כהן לא רואה מגרש בגרמניה, גל אלברמן הוא אופציה לא רעה בכלל, או שאולי גוטמן יהמר על מהראן ראדי חברו במכבי תל אביב (ששלמה שרף טוען שהוא צריך לפתוח כבלם?!).

קשרים קדמיים: פעם ראשונה שלא חושבים על יוסי בניון. וטוב שכך. בניון לא משחק, לא בכושר, וכבר מזמן לא תרם לנבחרת. ליאור רפאלוב נותן עונה מצוינת בבלגיה, אבל הוא פצוע ובספק למשחקים, מאור מליקסון לא שיחק במחזור האחרון בפולין, אבל הברקה שלו תמיד יכולה לגמור משחק, וגם לגבי גילי ורמוט, אנחנו לא יודעים באיזה כושר הוא נמצא.

חלוצים: גוטמן חייב לשחק עם שני חלוצים, ויש חלוצים טובים. תומר חמד צריך להיות באנקר. פתח את העונה בצורה אדירה בספרד, והוא יכול לעשות גול מכל מצב. מי יפתח לידו? איתי שכטר לא משחק בסוואנסי, בן שהר הוא פלופ רציני, ועומר דמארי סתם לא רציני.

אז אלו האפשריות (אלא אם כן יש לכם רעיונות יצירתיים). אז אם אתם המאמן, מי ה – 11 שיהיו בהרכב שלכם למשחקים נגד אזרבייג'אן ורוסיה?

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


2 תגובות בנושא “מי ה – 11 שלכם להרכב נבחרת ישראל מול אזרבייג'אן ורוסיה?”

  1. אוואט,
    שפונגין, צדק, גביש, טוואטחה,
    אלמוג כהן, ביבראס נאתכו, מאור מליקסון, גילי ורמוט, יוסי בניון,
    תומר חמד.

  2. עמוס
    ————-
    מורי
    בן חיים
    זיו
    שפונגין
    ————-
    נאתכו
    אלברמן
    מליקסון
    ורמוט
    רפאלוב
    ————-
    חמד

    * אוואט הוא האוברייטד הכי גדול מאז ומעולם, שוער בינוני ולא יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *