מחקר חדש קובע: נשים זקוקות ליותר שעות שינה – בגלל שהן משתמשות במוח שלהן יותר מגברים

נשים יקרות – קחו לכן יותר זמן לישון בבקרים! זה מגיע לכן!

לפי חוקר השינה הידוע ג'ים הורן, נשים צריכות לישון יותר מגברים – בגלל שהם משתמשות במוח שלהן יותר מגברים ביום ממוצע, כך לפי הדיווח הזה.

ג'ים הורן עובד במכון לחקר השינה באוניברסיטת לאובורו בבריטניה – והוא מאמין שנשים, באופן כללי, זקוקות ליותר שינה מגברים. בנוסף הוא טוען שמחסור בשעות שינה משפיע יותר על בריאות של אישה מאשר של גבר.

הסיבה נמצאת במוח

ישנו מחקר שתומך בטענה של ג'ים הורן, כך לפי האינדפנדנט. המחקר מראה שנשים הסובלות מחוסר שינה, נמצאות בסיכון גדול יותר להיות עוינות, להרגיש כעס ודיכאון.

"לעומת זאת, לא נמצא קשר בין הרגשות הללו לחוסר בשעות שינה אצל גברים", אמר הורן.

Public Domain Pictures

הסיבה טמונה בשוני בין המוח של נשים לבין המוח של גברים. מוח של נשים, אם לשים זאת בצורה פשוטה, יותר מורכב ממוח של גברים, אם מסתכלים על הסטטיסטיקה.

"ככל שמשתמשים יותר במוח במהלך היום, כך הוא צריך יותר זמן להתאושש, ובעקבות כך אתן צריכות יותר שינה. לנשים יש נטייה להיות מולטי טאסקינג והן גמישות – ולכן הן משתמשות במוח שלהן יותר מאשר גברים. בשל כך, הצורך שלהן בשינה גדול יותר", אמר הורן.

לנשים מגיע לישון יותר

לדוגמא, גבר שעובד בעבודה מורכבת יהיה זקוק ליותר שעות שינה מהגבר הממוצע.

"אבל סביר להניח שזה יהיה פחות ממה שאישה צריכה", הוסיף הורן.

Pixabay

אז עכשיו יש לכן את כל ההוכחות שאתן צריכות – בנות, מגיע להן לישון יותר מגברים!

במילים אחרות, גברים צריכים להפסיק להתלונן אם לוקח לכן לפעמים קצת יותר זמן לצאת מהמיטה בבוקר! עכשיו אל תשכחו לשתף את המידע החשוב הזה עם כל החברות שלכן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *